קניקובסקי מול כהן, גיאגון מול אלמוג: ההתלבטויות של קין באגפים

play
סבוריט וגיאגון | אריאל שלום
גיאגון הפציץ, פרץ הוסיף: מכבי ת"א טיילה על חשבון פטרוקוב בדרך לשלב הבא 02:50

מכבי תל אביב ביקרה באצטדיון של א.א.ק לרנקה, קין מנווט בין ההרכבים השונים שפתחו בצמד המשחקים מול פטרוקוב וצריך להכריע בנוגע לכנפיים. הקפריסאים מלאי ביטחון: "לא בטוח שהם פייבוריטים, גם בעונה שעברה הדחנו קבוצות עדיפות על הנייר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה את הסיור באצטדיון של א.א.ק לרנקה והגיעה לבית מלון בעיר, שם תשהה עד המשחק מחר (רביעי, 20:00, ספורט2). כזכור החליט רובי קין לקיים את האימון המסכם הבוקר בקרית שלום ולצאת בסיומו לקפריסין. יחד עם זה הוחלט על קיום סיור באיצטדיון להיכרות והתרשמות ואת זה עשו השחקנים מיד עם ההגעה ללרנקה.

מי שנשארו בארץ ולא טסו הם פליסיו מילסון שמתאושש מפציעתו ואיתו עידן נחמיאס, גיא מזרחי וסייד אבו פרחי. כל הארבעה לא יהיו בסגל של קין, שמנווט את עצמו בין ההרכב שפתח במשחק הראשון מול פטרוקוב בבלומפילד לבין ההרכב שפתח במשחק הגומלין בקישינב. ההערכה היא שקין יילך עם מרבית ההרכב שלו מהמשחק הראשון מול המולדבים. ההתלבטויות העיקריות של קין הן בכנפיים, כאשר מצד ימין נאבקים יונתן כהן וגבי קניקובסקי ומצד שמאל אילון אלמוג ופארפה גיאגון.

הרכב משוער: דניאל פרץ, איבן מאסון, ניר ביטון, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, דן ביטון, גבי קניקובסקי, אילון אלמוג, ערן זהבי.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב | אריאל שלום

לקראת א.א.ק לרנקה – מכבי תל אביב

במחיר של למקין: מכבי תל אביב תקציב 750 אלף יורו לרכישת גיל כהן
רובי קין: "יש עוד כמה שבועות לחלון, עובדים על זה מאחורי הקלעים"
א.א.ק מחכה למכבי ת"א: "ניצחון יאפשר לנו לשחק על תוצאה בישראל"

מן העבר השני, בא.א.ק לרנקה שואבים עידוד מהקמפיין המוצלח של העונה שעברה שהסתיים בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

"אני לא בטוח שמכבי תל אביב פייבוריטית. זו קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו צריכים לתת להם מאבק. גם בעונה שעברה הדחנו מאירופה קבוצות עדיפות מאיתנו על הנייר", אמר מאמן לרנקה חוסה לואיס אולטרה לקראת המשחק. לדבריו, הקבוצה שלו תעלה למשחק בגישה התקפית. "צריכים להיות זהירים כי למכבי תל אביב יש המון איכות בהתקפה וגם המאמן שלה מצוין, אבל לא נשנה את הדרך שלנו בשום משחק. נבוא במטרה לתקוף, להחזיק בכדור, ולהבקיע שערים. אנחנו רוצים להגיע לתל אביב עם מקדמה רצינית".

הבלם אנחל גרסיה הוסיף: "חשוב מאוד לא להקל ראש באף יריבה. בעונה שעברה שיחקנו מול קבוצות מצוינות כמו ווסטהאם, פרטיזן בלגרד, ראן – לכולן עשינו חיים קשים. צריך לזכור במכבי תל אביב יריבה קשה".