במחיר של למקין: מכבי תל אביב תקציב 750 אלף יורו לרכישת גיל כהן

play
גיל כהן | לירון מולדובן
גיאגון הפציץ, פרץ הוסיף: מכבי ת"א טיילה על חשבון פטרוקוב בדרך לשלב הבא 02:50

הצהובים מעוניינים בבלם ומוכנים לשלם את המחיר ששילמה שחטאר דונייצק להפועל תל אביב תמורת שותפו להגנה בנבחרת הצעירה. הבעיה: נכון לעכשיו אשדוד דורשת מעל מיליון יורו. שבירו בתמונה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מוכנה להקציב 750 אלף יורו לרכישת גיל כהן. הצהובים רואים בבלם מ.ס. אשדוד שיכול לשחק גם כמגן שמאלי וגם כקשר אחורי, שחקן עם פוטנציאל גדול שיכול לסייע גם בטווח המיידי.

אבל במכבי תל אביב בטוחים שהסכום הריאלי לכהן הוא הסכום ששילמה שחטאר דונייצק על סתיו למקין. נכון שמדובר בסעיף שחרור שהיה נקוב בחוזהו של הבלם בגובה של 750 אלף יורו ולהפועל תל אביב לא הייתה יכולת להתמקח על הסכום, אבל מבחינת מכבי תל אביב על מנת להניע את המהלך ולרכוש את כהן, המועדון מוכן לשלם סכום זהה לזה ששחטאר שילמה על למקין.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב מול גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד
אשדוד תצטרך להתגמש כדי שהם ישחקו יחד בעונה הבאה. גיל כהן לצד דן גלזר | אריאל שלום

משא ומתן לא מתקיים בשלב זה בין הצדדים משום שבמכבי תל אביב משוכנעים שאשדוד רוצה הרבה יותר ממיליון יורו על השחקן, אך כאמור אם הצדדים יתכנסו לסכום זהה לזה של למקין, אפשר יהיה לבשל עסקה.

יש לציין שמכבי תל אביב לא עשתה רכש ישראלי הקיץ. רועי משפתי צורף כשוער משנה במקום דניאל טננבאום ואת הרכש עשתה מכבי תל אביב בגזרת הזרים עם צירופם של איבן מאסון ופליסיו מילסון. בכל הקשור לישראלים, הקבוצה מתמקדת בחזרתם של רוי רביבו ועידו שחר מהשאלות, ובשדרוג שאמור לקרות בעונה הקרובה במעמדו של דור תורג'מן.

יחד עם זאת, אופציות הישראלים כאמור עוד פתוחות, כאשר גיל כהן וגם איתמר שבירו עדיין בתמונה.

מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, עם בעלי CARGO ליאור גזית ורם אל בנימין
הקשר נמשך. מנספורד ובעלי CARGO | אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בנושא אחר, חברת ההפצה CARGO חתמה על הסכם חסות לשנתיים נוספות בהן לוגו החברה יופיע על גבי גב החולצה הרשמית של המועדון, בגדי האימון ומדי אקדמיית הנוער.