אוהדי מכבי תל אביב הותקפו בקפריסין. א.א.ק בונה על המאזן הביתי

צפו: אולטראס אומוניה ניקוסיה התעמתו עם האוהדים הצהובים בלרנקה. המארחת מאמינה שהביתיות תקרב אותה לשלב הבתים בקונפרנס ליג (20:00, ספורט2)

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב שנסעו לקפריסין לקראת המשחק נגד א.א.ק לרנקה נתקלו בקבלת פנים לא נעימה, בלשון המעטה. חברי "שער 9", ארגון האולטראס של אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, ניסו לתקוף את האוהדים הצהובים ברחובות לרנקה.

אולטראס אומוניה, נמצאים בקשרי ידידות עם אוהדי הפועל תל אביב, התארגנו בקבוצה של כמה עשרות והגיעו מניקוסיה ללרנקה במטרה ליצור מגע עם הקהל שהגיע לתמוך במכבי תל אביב. הם הגיעו רעולי פנים, קיללו את הישראלים ואף רדפו אחרי חלקם ברחובות העיר. לפי התקשורת הקפריסאית, המשטרה המקומית חוקרת את האירוע.

צפו: אולטראס אומוניה ניסו לתקוף את אוהדי מכבי ת"א

כזכור, בינואר האחרון נערך משחק בין מכבי תל אביב לאומוניה ניקוסיה במסגרת גביע האתגר בכדורעף, שכמעט פוצץ בשל השלכת אבוקות למגרש מצד הקהל הצהוב, כאשר באותו ערב טענה המשטרה כי חלק מאוהדי מכבי תל אביב הגיעו עם אלות ואגרופנים במטרה לפגוע באולטראס אומוניה על רקע הקשר בינם לאוהדי הפועל תל אביב.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

רובי קין: "יש עוד כמה שבועות לחלון, עובדים על זה מאחורי הקלעים" חשש מריגול? במקום אימון בקפריסין, מכבי תל אביב ערכה סיור היכרות במחיר של למקין: מכבי תל אביב תקציב 750 אלף יורו לרכישת גיל כהן

בנוגע למשחק הערב (20:00, ספורט2), בקפריסין נכתב שא.א.ק בונה על הביתיות והמאזן המרשים שלה מאז עברה לארח באצטדיונה החדש ב-2017, כדי להשיג מקדמה שתקרב אותה לפלייאוף העלייה לקונפרנס ליג לפני הגומלין בבלומפילד.

למעשה, א.א.ק לרנקה ניצחה ב-10 מ-14 משחקי הבית שקיימה במוקדמות למפעלי אופ"א בא.א.ק ארנה, כשאת ארבעת הנותרים סיימה בתיקו, כך שהיא בלתי מנוצחת שם. גם מאזן השערים שלה באותם משחקים מרשים: היא כבשה 31 וספגה שניים בלבד.