"מכבי תל אביב היא לא מנצ'סטר סיטי. ללרנקה אין שום סיבה לפחד"

play
שחקני מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

שחקן העבר של א.א.ק ניתח את יחסי הכוחות לקראת הגומלין: "הישראלים הפתיעו לטובה והסיכוי שלהם גבוה, אבל במשחק אחד הכל פתוח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בקפריסין משוכנעים שעל אף הדומיננטיות והעליונות שמכבי תל אביב הפגינה ברוב שלבי המשחק ביום רביעי, לא.א.ק לרנקה עדיין יש סיבות לאופטימיות לקראת הגומלין בבלומפילד.

קונסטנטינוס מינה, שחקן העבר של הקבוצה שלבש את מדיה בין השנים 1998-2009, ניתח אתמול (חמישי) את יחסי הכוחות בין הקבוצות אחרי ה-1:1 בקפריסין והסביר מדוע הוא מאמין שהקפריסאים מסוגלים להפתיע בישראל.

"מכבי תל אביב הפתיעה ברמה שהציגה. היא הרבה יותר טובה ממה שחשבתי. א.א.ק נשארה בתמונה רק במזל אחרי המשחק הראשון. יחד עם זאת, שום דבר לא סגור בדו קרב הזה. מכבי תל אביב היא לא מנצ'סטר סיטי, וגם רובי קין מבין שההצגה שלהם במשחק הראשון עלולה שלא לחזור. ברור שהוא מאוכזב אחרי שמשחק כל כך טוב של הקבוצה שלו הסתיים ללא ניצחון. הוא מבין שהמשחק הבא עלול להיראות אחרת לחלוטין".

שחר פיבן, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי, שחקני מכבי תל אביב
שחר פיבן, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי, שחקני מכבי תל אביב | ברני ארדוב

לדבריו של מינה, "צפוי קרוב גדול בגומלין. לא.א.ק יש את הניסיון והאיכות לגשר על הפערים, למרות שהסיכויים שלה לעלות קטנים יותר. אין לה סיבה לפחד ממכבי תל אביב, היא צריכה לעלות למשחק ממושמעת טקטית ולא לקחת יותר מדי סיכונים מיותרים. במשחק אחד הכל יכול לקרות. המאמן והשחקנים כבר יודעים מה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי