בבולגריה טוענים: זה הסכום שמכבי חיפה תשלם ללודוגורץ על קאפומאנה

play
הקשר האחורי מנואל קאפומאנה | GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

בבולגריה מאשרים שהקשר האחורי יגיע לישראל, חושפים מתי הירוקים התחילו במעקב אחריו, וטוענים: "זה הזמן לעסקה"

(גודל טקסט)

בבולגריה מיישרים קו עם התקשורת הישראלית: מנואל קאפומאנה על סף מעבר למכבי חיפה. הקשר האחורי בן ה-24 המכונה "שואו", לא היה בתוכניות של לודוגורץ לעונה הקרובה בעקבות ריבוי שחקנים זרים. מעמדו בקבוצה דעך והוא בקושי שיחק בתקופה האחרונה, מה שגרם לו לדרוש לעזוב, ולקבוצה להסכים למכור אותו.

"זה הזמן המושלם לעסקה", כתבו הבוקר (שישי) בתקשורת הבולגרית, ואישרו שקאפומאנה שהחזיק בחוזה עד 2024, ינחת בישראל בסוף השבוע לבדיקות רפואיות. בתקשורת הבולגרית טוענים שקאפומאנה היה תחת מעקב של מכבי חיפה בחודש האחרון, למעשה מאז שהתברר שלאמין דיאק שהיה בעדיפות עליונה, לא יצטרף למועדון.

"שואו" היה גבוה ברשימות לצד נת'ניאל צ'אלובה, אבל בסופו של דבר הנסיבות הובילו את הירוקים לבחור בקשר של נבחרת אנגולה.

לטענת הבולגרים, הסכום הסופי של העסקה, אחרי שמכבי חיפה הסכימה לשלם תוספת קטנה, יעמוד על 1.5 מיליון יורו שייכנסו לכיס של לודוגורץ.

הקשר האחורי מנואל קאפומאנה במדי ליל
לא היה בתוכניות. קאפומאנה | אימג'בנק GettyImages, Aurelien Meunier

הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות בבולגריה ערך 31 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של אנגולה, ובהן כבש שער אחד. הוא שותף ל-45 דקות במשחקה של לודוגורץ מול בלקאני האלבנית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. המשמעות לפי תקנון אופ"א היא שאם הוא יחתום במכבי חיפה, הוא לא יוכל לשחק איתה בשלב הפלייאוף – בין אם בליגת האלופות מול יאנג בויז ובין אם בליגה האירופית. משלב הבתים הוא כמובן יוכל לשחק כרגיל.

"שואו" עזב את מולדתו אנגולה בשנת 2019 ועבר לקבוצת המילואים של ליל הצרפתית. משם עבר לתקופות השאלה בשתי קבוצות פורטוגליות – בלננשש ובואבישטה – וב-2021 עזב את ליל באופן סופי לטובת לודוגורץ. בעונה החולפת הוא הבקיע שני שערים ובישל שלושה ב-42 הופעות בכל המסגרות. שווי השוק שלו לפי אתר "טרנספרמארקט" מוערך ב-1.3 מיליון יורו, כאשר רק לחמישה שחקנים במכבי חיפה ערך גבוה יותר – דיא סבע, עלי מוחמד, פרנזי פיירו, עבדולאי סק ודולב חזיזה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי