בנתניה מודאגים מפציעתו של רוטמן, שעלול להיעדר שוב

play
לירן רוטמן | דני מרון
הרסה לה את המאזן המושלם: מכבי נתניה הביסה 0:3 את בני סכנין 03:18

הקשר שוב נפגע בבוהן רגלו שהשביתה אותו לתקופה ארוכה בעונה שעברה, ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר לפתיחת העונה. בר כהן, שהצטיין בניצחון על סכנין: "שמח שהגעתי לכאן, זה מועדון ענק"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

דאגה גדולה במכבי נתניה בעקבות פציעתו של הקשר לירן רוטמן, שהוחלף אמש כבר בדקה ה-27 במשחק הניצחון 0:3 נגד בני סכנין. רוטמן נפגע שוב בבוהן רגלו, באותו מקום שהשבית אותו לחודשים רבים בעונה שעברה ובקבוצה חוששים שהוא יאלץ להחמיץ גם את פתיחת העונה הקרובה. רוטמן שסבל אמש מכאבים חזקים, יעבור היום סדרת בדיקות ואז תתברר חומרת הפגיעה ואפשר יהיה להעריך את משך ההיעדרות.

בקבוצה הביעו כמובן שביעות רצון מהניצחון אמש בסכנין, במשחק שסגר את שלב הבתים של גביע הטוטו. ביום ראשון מצפה לנתניה משחק הדירוג על מקומות 7-8, אותו היא תארח נגד הפועל באר שבע ובקבוצה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות הזאת, שתהיה למעשה החזרה הגנרלית לקראת פתיחת משחקי ליגת העל.

בר כהן, מכבי נתניה
השתלב יפה בנתניה. בר כהן | ברני ארדוב

אחד הבולטים אמש, היה הקשר בר כהן, שפתח בהרכב ואף כבש את השער השלישי: "הרגשה מדהימה, אני מאוד שמח שהגעתי לכאן, זה מועדון ענק ואנחנו כבר מחכים שבשבוע הבא תתחיל הליגה, כדי להגיע ולעמוד במטרות של הקבוצה. אני מאמין שבנו כאן קבוצה שתוכל להגיע למטרות הכי טובות שלנו העונה".

על הניצחון אתמול: "הניצחון הזה חשוב לבטחון שלנו, לכל אחד מאיתנו באופן אישי. חשוב גם לכושר הגופני. אני חושב שאנחנו מוכנים לליגה, נגיע ונעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי