קין מחזיק משחר: מו"מ נפתח לחוזה חדש. ציפייה לאזרוח סבוריט

play
עידו שחר | ברני ארדוב
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

מאמן מכבי תל אביב התרשם מהקשר ובמועדון רואים בו שחקן מן המניין. בשלב זה קיימים פערים בין הצדדים, אבל בקבוצה לא רוצים לוותר עליו ודוחים הצעות להשאילו בישראל. אחרי הבקשה המחודשת של ההתאחדות: ציפייה לתשובה חיובית בנוגע לאזרוח סבוריט

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משא ומתן בין מכבי תל אביב לעידו שחר על חוזה חדש. הקשר חתום לעונה הזו ובסיומה יהיה ללא חוזה במועדון, כך שבקרית שלום רוצים להחתימו על הסכם חדש ולהאריך את ההתקשרות עימו לפרק זמן נוסף.

שחר חזר לקבוצה הקיץ אחרי שהיה מושאל לאפולון לימאסול והמאמן רובי קין התרשם ממנו מאוד לטובה. בניגוד לכמה שחקנים של הקבוצה ששוחררו או יצאו הקיץ להשאלות נוספות, במכבי תל אביב רואים בשחר שחקן מן המניין לעונה הקרובה ולא רוצים לוותר עליו. מספר קבוצות בליגת העל פנו למכבי תל אביב וביקשו לקבל את השחקן בהשאלה, אבל בקבוצה רוצים להשאיר אותו כאשר העדיפות של שחר היא לקבוצה בחו"ל, אם יעזוב את מכבי תל אביב.

עידו שחר, שחקן מכבי תל אביב
עידו שחר | ברני ארדוב

סוכנו של הקשר גלעד קצב פתח במשא ומתן עם מכבי תל אביב על חוזה חדש ובשלב הזה קיימים פערים בין הצדדים. שחר, כאמור, הרשים מאוד את קין גם בדקות שהאירי נתן לו לשחק מול פטרוקוב בקישינב לפני עשרה ימים.

בתוך כך במכבי תל אביב עדיין מקווים לאזרוחו של אנריק סבוריט. ההתאחדות לכדורגל שלחה מכתב נוסף לפני מספר ימים, הפעם גם לוועדה לקביעת הקריטריונים לאזרוח זרים שליד משרד הפנים, ובקרית שלום מחכים לתשובה ומקווים שהיא תהיה חיובית הפעם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי