תמורת 1.2 מיליון יורו: רובין קאזאן הגישה הצעה על מחמוד ג'אבר

play
מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה חוגג שער | דני מרון
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

הקבוצה הרוסית פנתה רשמית למכבי חיפה כדי לרכוש את הקשר, ההצעה כוללת אחוזים מרווח עתידי. גורמים בירוק מעריכים שההנהלה תסרב ותדרוש הצעה משודרגת בהרבה: "כרגע עושה רושם שהוא לא ישוחרר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רובין קאזאן מהליגה הרוסית הגישה הצעה רשמית למכבי חיפה במטרה לרכוש את מחמוד ג'אבר. סוכנו הסרבי של השחקן פנה לחיפה עם מסמך מהקבוצה הרוסית, לפיו הקבוצה מציעה כ-1.2 מיליון יורו עבור השחקן ועוד אחוזים מרווח עתידי. עם זאת, ההערכה אצל גורמים בחיפה היא שבהנהלה יסרבו להצעה הנוכחית והרוסים יצטרכו לתת הצעה משודרגת בהרבה על מנת לרכוש את השחקן.

ג'אבר חתם רק לא מזמן על הארכת חוזהו עד 2026 ובחיפה בונים עליו מאוד, כך שאם תגדל ההצעה של הרוסים היא עשויה לשבש משמעותית את התוכניות המקצועיות ולהביא לכך שבחיפה יצרפו שחקן קישור נוסף באמצע. "כרגע עושה רושם שג'אבר לא ישוחרר", אמר גורם המעורה בפרטים.

מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה חוגג שער
חיפה תדרוש הצעה גבוהה יותר. ג'אבר | מאור אלקסלסי

הקשר צפוי לפתוח בהרכב היום (שלישי, 20:00, ספורט2) נגד סלובן ברטיסלבה ואחרי כמה משחקים פחות טובים רשם משחק טוב בהרבה נגד ברטיסלבה. כזכור ג'אבר היה אחראי לשער מול שריף טירספול ששלח את הירוקים להארכה, ובסופו של דבר הביא להעפלה לשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי