האחוזים ממכירה עתידית והכסף שיעבור לסרביה: עסקת יובאנוביץ'

play
בדרך החוצה? יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

מכבי תל אביב ובאזל הגיעו לעמק השווה והצהובים ישמרו על 15% ממכירתו הבאה של החלוץ. כ-120 אלף יורו יועברו לקבוצתו הקודמת צ'וקאריצ'קי

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עומדת למכור את ג'ורג'ה יובאנוביץ' לפ.צ. באזל, שכבר הערב (שלישי) המריא לשוויץ לקראת חתימה בקבוצתו החדשה. שני המועדונים סיכמו כי מכבי תל אביב תשאיר ברשותה 15% אחוז ממכירה עתידית של החלוץ, זאת לאחר שגישרו על הפערים ביניהם. הצהובים רצו 20% ממכירה עתידית, השוויצרים רצו 10% ולבסוף הצדדים מצאו את עמק השווה. שכר הבסיס של יובאנוביץ' בבאזל יהיה 325 אלף פרנק שוויצרי, או בקירוב 340 אלף יורו לעונה.

במקביל, הצהובים יתחלקו בדמי ההעברה גם קבוצתו הקודמת של יובאנוביץ' – צ'וקאריצ'קי הסרבית. מכבי תל אביב תשיב לעצמה את הסכום על הרכישה מהסרבים, שהחזיקה אחוזים מכרטיסו. הסכום שנותר יחולק בין הקבוצות, כאשר צ'וקאריצ'קי תקבל בסך הכל כ-120 אלף יורו – על פי 15% ממכירה עתידית לפי ההסכם שנקבע לפני שנה וחצי.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'
יובאנוביץ' | אריאל שלום

בשנה וחצי במכבי תל אביב יובאנוביץ' היה שחקן הרכב כמעט קבוע, כאשר כל המאמנים בתקופה זו הציבו אותו לצד חלוץ נוסף – בין אם לצד סטיפה פריצה בחצי השנה הראשונה ובין אם לצד ערן זהבי בעונה שעברה. עם הגעתו של רובי קין, החליט האירי לעבור למערך של חלוץ אחד. זהבי אייש את העמדה, בעוד יובאנוביץ' נותר בצד. ב-64 הופעות במדים הצהובים הבקיע הסרבי בן ה-24 32 שערים ובישל 9 נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי