הסיבות למכירת יובאנוביץ' והחיפוש אחר מחליף שיהיה שונה ממנו

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי
דניאל פרץ, שוב: השוער עצר פנדל מאוחר, מכבי ת"א נפרדה ב-1:1 מול לרנקה 03:21

המערך של קין הכריע, מכבי ת"א תחפש שחקן קו ימין שיוכל לשחק גם מתחת לחלוץ. תורג'מן יקודם, שבירו יצורף רק במחיר הוגן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לצירוף זר במקום ג'ורג'ה יובאנוביץ', כשההעדפה היא לשחקן קו ימין שיכול לעשות גם את תפקיד הקשר שמתחת לחלוץ. הצהובים עדיין לא סגרו סופית את העמדה המבוקשת ויש גם קולות המצדדים בצירוף שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ, כשההחלטה תיקבע על פי איכות השחקן.

במועדון רוצים לקדם את דור תורג'מן, כך שחלוץ זר שיכול לעשות רק תפקיד אחד כפי שיובאנוביץ' ידע לעשות, הוא לא המטרה – במיוחד כי רובי קין מתכנן לשחק עם חלוץ מטרה אחד וכל עוד ערן זהבי כשיר ויכול לשחק, העמדה היא שלו. אופצית צירופו של איתמר שבירו על הפרק ובתנאי שאיזי שרצקי לא ינקוב בסכום מופקע. הצהובים שונאים שמועדונים נוקבים ב"מחיר עבור מכבי תל אביב" ולכן רק מחיר הוגן יוביל לעסקה בינם ובין עירוני קרית שמונה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ'
שחקן מכבי תל אביב ג'ורג'ה יובאנוביץ' | אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

יובאנוביץ' בדרכו לבאזל, מכבי תל אביב תקבל 2.8 מיליון יורו האחוזים ממכירה עתידית והכסף שיעבור לסרביה: עסקת יובאנוביץ' מכבי תל אביב מחדדת את המסקנות מלרנקה. מילסון לראשונה בסגל?

יובאנוביץ' נחת כבר אמש בשוויץ והבוקר צפוי לעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה בפ.צ. באזל. במכבי תל אביב מודים שהם מוכרים חלוץ איכותי עם יכולת הבקעה מוכחת, אבל מדגישים כי הסרבי לא היה מתוכנן לשחק הרבה בעונה הקרובה בשל המערך בו דוגל קין, ומכאן שהמרמור שלו רק היה גובר ועדיף היה למכור בהצעה הכי טובה שהם קיבלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי