עומרי גנלדמן נמכר לגנט, מכבי נתניה תקבל 2.3 מיליון יורו

play
מכבי נתניה לא נבהלה מהפיגור במחצית. עומרי גנדלמן | ברני ארדוב
הרסה לה את המאזן המושלם: מכבי נתניה הביסה 0:3 את בני סכנין 03:18

השחקן בן ה-23 עוזב לליגה הבלגית, המועדון יכניס לקופתו גם 15% ממכירה עתידית שלו. הוא יהיה הישראלי העשירי בתולדות גנט. "מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הקריירה האירופית", מסרו היהלומים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה הבוקר (רביעי) כי סיכמה עם גנט הבלגית על מכירתו של עומרי גנדלמן, כאשר הסוכן דודו דהאן סייע בסגירת העסקה בין המועדונים. "אנו מאחלים לעומרי הצלחה רבה בהמשך קריירת המשחק האירופית", מסרו היהלומים.

במכבי נתניה מציינים כי מדובר בעסקה יוצאת דופן. הקבוצה מהשרון תרוויח 2.3 מיליון יורו ותשאיר לעצמה 15% ממכירה עתידית של גנדלמן. באותו סכום, אגב, מכרה נתניה את עדן קארצב לבשאקשהיר בינואר האחרון. במשחק האחרון נגד בני סכנין בגביע הטוטו, גנדלמן לא שותף בטענה שהוא לא חש בטוב, אולם כעת מתברר שהמגעים עם גנט הפכו לרציניים בתחילת השבוע ובמועדון העדיפו שלא לסכנו לקראת סגירת העסקה. בנתניה טוענים כי גנדלמן הגיע לנקודה בה הוא הרגיש שהוא חייב לעשות את הצעד, כאשר הם מצדם הבינו הקיץ שייפרדו מאחד השחקנים המובילים.

עומרי גנדלמן מכבי נתניה
עומרי גנדלמן מכבי נתניה | ברני ארדוב

הקשר האחורי בן ה-23, שיכול לשחק גם כבלם, העביר עד כה את כל קריירת הבוגרים במכבי נתניה אחרי שעלה מקבוצת הנוער שלה. בקיץ האחרון הוא רשם הופעה מוצלחת במדי נבחרת ישראל עד גיל 21 שהגיעה לחצי גמר היורו, וכעת הוא מנצל גם את הדרכון הפורטוגלי בו הוא מחזיק כדי לעשות את קפיצת המדרגה לחו"ל.

גנט סיימה את העונה שעברה במקום החמישי בליגה הבלגית והעפילה למוקדמות הקונפרנס ליג. מחר היא צפויה להעפיל לשלב הפלייאוף, שכן לגומלין מול פוגון שצ'צ'ין הפולנית היא תגיע עם יתרון 0:5 מהמשחק הראשון. בשלב הבא היא תפגוש את המנצחת בין אפואל ניקוסיה לדילה גורי.

גנדלמן יהפוך לישראלי העשירי שמשחק בגנט. האחרון היה יונס מלדה, ובעבר עברו בקבוצה גם גילי ורמוט, שלומי ארבייטמן ורמי גרשון, בין השאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי