גנט הסכימה לתג המחיר הראשוני: "זו עסקת החלומות למכבי נתניה"

play
עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה | ברני ארדוב
הרסה לה את המאזן המושלם: מכבי נתניה הביסה 0:3 את בני סכנין 03:18

הבלגים הגיעו לצפות בעומרי גנדלמן ביורו הצעירות, והיום הוא יחתום לאחר בדיקות רפואיות. היהלומים מרוצים מעסקה מדהימה שהתאימה לכל הצדדים: "זה היה הזמן הנכון למכור"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, שחקנה של מכבי נתניה עומרי גנדלמן יעבור היום (חמישי) את הבדיקות הרפואיות בגנט הבלגית ויחתום על חוזה לארבע עונות. גנדלמן צפוי להשתכר בסכום שנאמד בכ-450 אלף יורו לעונה לפני מענקים ובונוסים שונים. מכבי נתניה תכניס לקופתה סכום שמתקרב ל-2.6 מיליון יורו – סכום מדהים לכל הדעות – בנוסף ל-15 אחוז ממכירה עתידית עבור הקשר בן ה-23 שיחל כעת את הקריירה האירופית שלו.

הקשר עם גנט נוצר כבר לפני מספר שבועות, כאשר ביום שישי האחרון חלה התקדמות משמעותית בעסקה, לאחר שהבלגים הסכימו למעשה לשלם את תג המחיר הגבוה מאוד שהציבו מלכתחילה ראשי נתניה. בניגוד לעסקת פטריק טוומאסי למשל, בה היו אנשי נתניה מוכנים למכור כמעט בכל מחיר את שחקן הכנף הגנאי, במקרה של גנדלמן היה ברור שלא תהיה התפשרות במחיר עד שתגיע ההצעה המתאימה, אם כי כבר מסוף העונה שעברה הנחת העבודה בנתניה היתה שגנדלמן צפוי להימכר במהלך הקיץ הנוכחי בצעד מתבקש לשני הצדדים. המועדון רצה למקסם את תג המחיר בנקודת הזמן הנוכחית, וגם השחקן הרגיש שהגיע זמנו לפרוש כנפיים ולעזוב את המועדון שהיה ביתו בחמש השנים האחרונות.

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה חוגג שער
במרכז ההגנה. גנדלמן | ברני ארדוב

עוד במכבי נתניה

לשבור את המעגל: המשמעות של מכירת גנדלמן עבור מכבי נתניה הכל לפי התכנית: מאחורי מכירת עומרי גנדלמן לגנט בנתניה מנסים להכשיר את בן שבת לפתיחת הליגה, רוטמן ייבדק

"זאת עסקת החלומות עבור מכבי נתניה", סיכם ואמר גורם במועדון, "זאת עסקה שטובה גם לנו וגם לשחקן וכולנו מרגישים שזה הזמן הנכון לעשות אותה. לכל שחקן יש חיי מדף. לפי נקודת המבט שלנו, עומרי הגיע לנקודה כזאת שהוא בשיא מבחינתנו וזה הזמן הכי נכון למכור אותו". בהקשר הזה צריך לציין כמובן גם את רצונו של גנדלמן עצמו לצאת ולשחק באירופה עוד בקיץ הנוכחי, כך שהתנאים בשלו מכל הכיוונים לעסקה הזאת.

הבלגים כך מסתבר, עקבו מזה זמן רב אחרי עומרי גנדלמן. סקאוטים של המועדון נכחו במשחקי הנבחרת הצעירה ביורו האחרון בגאורגיה וצפו במשחק של ישראל נגד צ'כיה בסיום שלב הבתים. הבלגים ראו את גנדלמן מבקיע בנגיחה את שער הנצחון לזכות ישראל, ולאחר מכן ראו אותו משחק 120 דקות ומצטיין גם בניצחון הנבחרת נגד גאורגיה המארחת ברבע הגמר, כשהקשר הישראלי גם כבש את אחד הפנדלים בדו קרב הדרמטי שהעלה את ישראל לחצי הגמר.

עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה
עומרי גנדלמן נבחרת ישראל הצעירה | אתר רשמי, באדיבות אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל

אנשי נתניה היו עיקשים מאוד במשא ומתן הכספי ומראש הוחלט שלא להתגמש יותר מדי בדרישות הכספיות. בסוף השבוע האחרון, בתיווכו של הסוכן דודו דהאן, חלה התקדמות משמעותית. בנתניה קיבלו החלטה שלא לכלול את הקפטן שלהם בסגל למשחק גביע הטוטו נגד בני סכנין ביום ראשון האחרון, כאשר כמה שעות לפני המשחק יצאה הודעה רשמית ולא שגרתית של המועדון על כך שגנדלמן סובל מווירוס בקיבה וייעדר מהסגל. בדיעבד ברור שהוא הוצא מהסגל לאחר שעסקת העברתו לגנט כבר היתה קרובה לסגירה.

גנדלמן מגיע לקבוצה שפתחה את העונה בצורה מושלמת בליגה, עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, כשרק אוניון סן ז'ילואז' מקדימה אותה במקום הראשון. גנט גם צפויה להעפיל לסיבוב הפלייאוף של הקונפרנס ליג, אחרי שגברה 0:5 פוגון שצ'צין הפולנית, במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי, כשהגומלין יערך הערב בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי