שועה: "ניתן היה לגשר על הפערים, אך ההתנהלות מולי לא הייתה כזו"

play
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים בחימום | מאור אלקסלסי
אדום, פנדל מוחמץ ושני עצמיים: פאוק הדיחה את בית"ר מאירופה עם 1:4 בטדי 04:48

שחקן בית"ר ירושלים התייחס להוצאתו מהסגל: "שאפתי לשחק כאן כל עוד אני בארץ. יש תחושה שמישהו מנסה להרוויח על גבי ופוגע בי ובקבוצה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

השיחות בין בית"ר ירושלים לירדן שועה על חוזה חדש הגיעו לפיצוץ, ובעקבות כך החליטה מחזיקת הגביע להוציא אותו מסגל הקבוצה. לגבי החלוץ כבר עלתה האפשרות שהוא יעבור להפועל באר שבע, והוא בכך אופן לא ייקח חלק בדרבי הירושלמי בשבת במסגרת משחקי הדירוג בגביע הטוטו.

בהתייחסות ראשונה לפרשה, ירדן שועה פרסם תגובה בחשבון האינסטגרם: "אני אוהב ומכבד מאוד את המועדון והוכחתי את זה מהרגע הראשון שדרכתי על הדשא בבית וגן. עבורי, זה היה כבוד לשחק עם סמל המנורה ושאפתי להמשיך ולשחק בבית"ר כל עוד אני משחק בארץ. הדבר שרציתי ביותר זה להמשיך ולהישאר בבית"ר ובוודאי להגיע להבנות על המשך החוזה שלי, במיוחד כשאני מרגיש שזה הבית שלי".

ירדן שועה בית"ר ירושלים
בדרך לפרידה? שועה | דני מרון

"כפי שאני רואה את הדברים ניתן היה לגשר על הפערים", המשיך החלוץ, "אך ההתנהלות מולי לא הייתה כזו. עם זאת, לא הבעתי דבר כנגד המועדון, יש תחושה שמישהו מנסה להרוויח על גבי ובדרך פוגע בי מקצועית וגם בקבוצה ועצוב לי על כך. עבורי, עבור המועדון ובמיוחד עבור האוהדים שמחבקים אותי מהרגע הראשון".

"אני לא לוקח חלק בכל מחול השדים הזה סביבי, כיוון שאני שחקן כדורגל ורוצה להתעסק אך ורק בזה. הייתי מוכן להמשיך ולשחק בבית"ר גם בסכום נמוך לעומת הצעות אחרות שהיו לי. ההחלטה לגרוע אותי מהסגל לפני משחק כל כך חשוב למועדון זו בעיניי פגיעה מיותרת. גם אם אין הסכמות ניתן ללבן ולפתור מבלי לפגוע מערכתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי