אבוקסיס ניסה לגשר, האיום היה באוויר כבר חודש: התפוצצות פרשת שועה

play
ירדן שועה בית"ר ירושלים | דני מרון
אדום, פנדל מוחמץ ושני עצמיים: פאוק הדיחה את בית"ר מאירופה עם 1:4 בטדי 04:48

הפערים בשיחות הארכת החוזה הצטמצמו, אך שחקן בית"ר ירושלים לא הסכים לרדת עוד וגם השיחה עם המאמן לא עזרה. הצעד של אברמוב יוביל לחתימה לפני פתיחת הליגה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

השיחות בין בית"ר ירושלים לירדן שועה נמשכות כבר מספר חודשים. השיחות התחילו בפערים עצומים, כאשר שועה דרש בחוזה לשנתיים כ-150 אלף שקל לחודש ואילו בית"ר הציעה 70 אלף שקל.

לאחר מספר פגישות ושיחות בין הצדדים העלתה בית"ר את הצעתה ל-90 אלף שקל ושועה ירד עד ל-110 אלף, אך גם הבהיר שלא יירד מסכום זה, גם מתוך ידיעה שלאחר עזיבת דנילו אספרייה ויון ניקולאסקו בית"ר תתקשה לוותר עליו.

בשבוע האחרון נכנס לעניינים המאמן יוסי אבוקסיס כמגשר. במהלך האימון הוא לקח את השחקן לצד וניסה לתווך על מנת למנוע מצב בו ברק אברמוב יורה שלא להכליל את שועה בסגל, אך ללא הצלחה. אברמוב רצה להתחיל את ההושבה של שועה ביציע מעכשיו, בתקוה שעד פתיחת הליגה בשבוע הבא הוא יחתום.

יוסי אבוקסיס, ברק אברמוב, בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס וברק אברמוב | דני מרון

הפועל באר שבע אכן התעניינה בשועה, אך שמעה את דרישת אברמוב ודרישת השכר של השחקן והבהירה כי זה לא רלוונטי עבורה. מה הלאה? הכל פתוח, בפערים האלה ייתכן שיחתום בבית"ר וייתכן שיהיה ביציע, מחירו יירד עם הזמן והוא יעבור לקבוצה אחרת. מה שכן, האיום הזה היה באוויר כבר חודש, כמו גם ההודעה של שועה, שהוכנה מבעוד מועד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי