מאמן א.א.ק: "תוצאה לא הוגנת, המשחק הוכרע על טעויות שיפוט"

play
חוסה לואיס אולטרה, מאמן א.א.ק לרנקה | אריאל שלום
זהבי הכריע, מכבי תל אביב ניצחה את לרנקה ועלתה לפלייאוף הקונפרנס ליג 03:22

חוסה לואיס אולטרה מתוסכל אחרי ההדחה מול מכבי תל אביב: "עם כל הכבוד, קיוויתי שבמשחק הזה יהיה שופט טוב יותר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב (חמישי) בקושי רב את הכרטיס לפלייאוף הקונפרנס ליג, עם 0:1 מאוחר על א.א.ק לרנקה בגומלין ו-1:2 בסיכום שני המשחקים. ערן זהבי הכריע את ההתמודדות עם פנדל בדקה ה-86, ובצד האורח חשו מקופחים בסיום. שני שערים של לרנקה נפסלו עקב נבדל, אך תחושת הקיפוח נובעת מכך שבדקה ה-80 לא נשרק לזכותם פנדל למרות נגיעת יד של יוריס ואן אובריים ברחבה הצהובה.

חוסה לואיס אולטרה, מאמן א.א.ק לרנקה, לא הסתיר את תחושת התסכול: "התוצאה לא הוגנת ביחס למאמץ שהשקענו. אני מרוצה מההופעה שלנו נגד יריבה טובה מאוד. המשחק הוכרע על שתי החלטות שיפוט. קודם כל לא נשרקה נגיעת יד ברחבה, ולאחר מכן מכבי תל אביב קיבלה פנדל. אנו רק חשים גאווה, ננוח ונתכונן לפתיחת הליגה. זה הכדורגל".

"שיחקנו עם עוד קשר כדי לא לאבד יותר מדי כדורים ולא להשאיר להם שטחים. היינו אינטנסיביים, היה לנו חסר מזל ועם כל הכבוד קיוויתי שלמשחק הזה יהיה שופט טוב יותר. כשאנו משחקים כך, אני יכול רק לשבח את השחקנים. ברכות למכבי תל אביב, אני מאחל לה להגיע לשלב הבתים כי זו קבוצה נחמדה".

חוסה לואיס אולטרה, מאמן א.א.ק לרנקה
מתוסכל. אולטרה | אריאל שלום

מהלך המשחק

עסקת פרץ צפויה להיסגר תוך יומיים, השוער דמע: "זה הבית שלי" ערן זהבי: "מעבר של דניאל פרץ? אהיה שמח בשבילו ועצוב בשבילנו" כמיליון יורו עם אפשרות ל-3: הרווח של מכבי תל אביב והיריבה הבאה

באתר הקפריסאי "אלפא ניוז" סיכמו את הדחת א.א.ק: "במשחק מאוזן עם מצבים לשתי הקבוצות, לרנקה נלחמה בשיניים על ההעפלה אבל לא ניצלה את ההזדמנויות שלה. היה חסר לה מזל כי היא כבשה פעמיים, אבל השערים נפסלו עקב נבדל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי