עוד מאמץ לאזרוח סבוריט. תורג'מן צפוי לפתוח מול בני סכנין

play
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם ערן זהבי | דני מרון
זהבי הכריע, מכבי תל אביב ניצחה את לרנקה ועלתה לפלייאוף הקונפרנס ליג 03:22

לחץ כבד להסדרת מעמדו של הבלם, הן מצד ההתאחדות שרוצה אותו בנבחרת בחודש הבא והן מצד מכבי תל אביב שזקוקה לעוד זר לקראת מכירת דניאל פרץ. משחק הליגה של הצהובים לא יידחה, קין הבהיר: תורג'מן ששוב סופסל יקבל הזדמנות. מילסון נקודת האור

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לחץ כבד מצד ההתאחדות לכדורגל ומכבי תל אביב לאזרוחו של אנריק סבוריט. בהתאחדות ובמכבי תל אביב מסרבים להשלים עם הגזרה בנוגע לבלם ומצפים שכמו במקרה עלי מוחמד, גם הספרדי יזכה לאזרחות, מאחר שכל ההליך לאזרוחו החל הרבה לפני הקמת הוועדה שליד משרד הפנים בנוגע לאזרוח זרים בספורט. בנבחרת ישראל רוצים את סבוריט למשחקים בחודש הבא במסגרת קמפיין מוקדמות היורו ובמכבי תל אביב זקוקים לעוד עמדה לזר, במיוחד אחרי השלמת עסקת המכירה של דניאל פרץ לבאיירן מינכן.

אחרי הניצחון 0:1 אמש (חמישי) על א.א.ק לרנקה שלא היה טוב מבחינתה, מכבי תל אביב תחפש קשר זר מתחת לחלוץ שיכול גם לשחק על כנף ימין במקום ג'ורג'ה יובאנוביץ'. נקודת האור הגדולה במשחק היתה חזרת פליסיו מילסון לסגל. שחקן הכנף מאנגולה נכנס כמחליף וסחט פנדל במשחק בו מכבי תל אביב התקשתה לכבוש וסבלה מעוד ערב גדוש בהחמצות. רובי קין הדף חלק גדול מהביקורת כלפי הקבוצה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "גם מנצ'סטר סיטי הקבוצה הטובה בעולם התקשתה מול סביליה השבוע. זה קורה. שיחקנו מול לרנקה שהיא קבוצה טובה. לא שיחקנו נגד שחקנים שלא יודעים כדורגל. הכי חשוב במשחקים האלה לנצח ולעבור שלב. לא בכל משחק צריך לתת הצגות כדורגל. לי חשוב שיצרנו הרבה הזדמנויות לכיבוש".

מילסון, שחקן מכבי תל אביב
נקודת אור. מילסון | דני מרון

קין שוב פתח עם ניר ביטון וזו שאלה של זמן עד שינחת מחליף לדריק לוקאסן. על מכירת ג'ורג'ה יובאנוביץ' אמר קין: "הוא אדם נפלא וחלוץ טוב שתרם למכבי תל אביב. הוא הבהיר לי מתחילת האימונים שהוא רוצה להתקדם הקיץ לקבוצה אחרת ונאחל לו הרבה בהצלחה".

קין הבהיר שדור תורג'מן שרושם כבר משחק שלישי בלי דקה בקבוצה, יקבל הזדמנות מול בני סכנין ויפתח כנראה בהרכב.

בניגוד למכבי חיפה, מכבי תל אביב ויתרה על דחיית מחזור הליגה הראשון וכמו בעונה שעברה תקיים את המשחק הפותח מול מ.ס. אשדוד בין שני המשחקים מול צליה הסלובנית במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי