שועה חתם לשלוש שנים בבית"ר, הקשר האחורי דני הוצ'קו סיכם

play
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים בחימום | מאור אלקסלסי
אדום, פנדל מוחמץ ושני עצמיים: פאוק הדיחה את בית"ר מאירופה עם 1:4 בטדי 04:48

במועדון הגיעו לעמק השווה עם הכוכב, שלא יחזיק בסעיף שחרור, ירוויח 250 אלף יורו לעונה וייכלל בסגל מול הפועל חיפה: "אף מועדון לא כיבד אותי כמו בית"ר, מחכה להרקיד שוב את טדי". הקשר המונטנגרי (29) שסיים את דרכו בפאפוס יצטרף

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים החתימה הערב (ראשון) את ירדן שועה על חוזה חדש לשלוש במועדון. בימים האחרונים נדמה היה שהכוכב בדרך החוצה מהמועדון, אולם היום נרשמה פריצת דרך ומספר פגישות בין השחקן ונציגיו לבין ברק אברמוב וכפיר אדרי, במטרה להגיע עמק השווה. ואכן: שועה, לו היה חוזה רק לעונה הקרובה, סגר על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, במשכורת של 250 אלף יורו נטו לעונה, ללא סעיף שחרור. המשמעות היא ששחקן ההתקפה המוכשר ייכלל בסגל למחזור הפתיחה מול הפועל חיפה.

"בכל הקריירה שלי אין מועדון שכיבד אותי כמו בית"ר", אמר שועה. "אני מאושר ושמח להישאר פה, אחרי עונה נפלאה, אנחנו עם מטרות לרוץ למעלה בעונה הקרובה ואני כבר מחכה להרקיד שוב את טדי. אוהב מכל הלב". בעלי המועדון, ברק אברמוב אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד שירדן ואנחנו ממשיכים את הדרך ביחד. הקשר הזה חשוב לשני הצדדים וזה חלק מהתהליך שאנחנו עושים על מנת שתהיה פה קבוצה חזקה ואיכותית. כל המערכת עובדת על מנת להנחית פה את השחקנים הטובים ביותר עבורינו ואני בטוח שנעשה את זה בימים הקרובים כדי שבית"ר תהיה חזקה גם העונה".

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער
| מאור אלקסלסי

בנוסף, מצאה בית"ר ירושלים את הקשר האחורי הזר אותו חיפשה – דני הוצ'קו. הוצ'קו, 29, שיחק בבודצ'נוסט ארבע שנים וב-2017 הוא נרכש על ידי פמליקאו הפורטוגלית, בשורותיה הוא חתם לשתי עונות. בקיץ 2019 הוא חתם במוסקרון הבלגית ואחרי 53 הופעות עבר לפאפוס הקפריסאית אך עזב אותה בקיץ ומאז הוא ללא קבוצה. להוצ'קו יש הופעות בנבחרות הצעירות של מונטנגרו וגם חמש הופעות בנבחרת הבוגרת. הגעתו לא סוגרת את האפשרות שאיסמעילה סורו יצורף, אך קשר סלטיק בשלב זה לוקח את הזמן ובודק אופציות נוספות.

צפו בביצעי הוצ'קו

במועדון רוצים לצרף בלם וימתינו לתשובה סופית ממכבי חיפה בנוגע לאורי דהן בימים הקרובים. האלופה צפויה להחתים בלם זר בקרוב ולכן האופטימיות כי דהן ישוחרר. אם לא, יצורף גם לבירה בלם זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי