הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ' חתם לארבע שנים במכבי חיפה

play
לורנצו שימיץ, מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
חצי מספרת ובישול גדול: צפו בענאן חלאילי מוביל את מכבי חיפה לגמר 02:30

חיזוק נוסף להגנה, רגע לפני פלייאוף ליגת האלופות: הבלם בן ה-27 נכנס למשבצת הזר השישי שהתפנתה בעקבות המעמד שניתן לסונדגרן כישראלי. לאחר החתימה אמר: "אתן את כולי להצלחה שלנו". הירוקים שילמו תמורתו כמיליון יורו לאסקולי והוא נרשם לאירופה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חיזוק נוסף למכבי חיפה רגע לפני שלב הפלייאוף של ליגת האלופות. הבלם הקרואטי לורנצו שימיץ' חתם היום (שני) לארבע שנים בקבוצה, אחרי שנרכש מאסקולי מהליגה האיטלקית שנייה תמורת סכום המוערך בכמיליון יורו. הבאתו של שימיץ' התאפשרה בזכות המעמד שקיבל דניאל סונדגרן כישראלי, מה שפינה מקום לזר נוסף בסגל. כעת ייכנס שימיץ' בן ה-27 לנעליו של דילן בטובינסיקה שעזב בקיץ.

הבלם החדש חתם בזמן כדי להירשם לפלייאוף ליגת האלופות. הוא לא מתוכנן ליטול חלק במשחק הבית מול יאנג בויז ביום רביעי, אבל יתחיל מיד להתאמן, יהיה חלק מהסגל הירוק וייצא יחד עם חבריו החדשים לגומלין בשוויץ בעוד שבוע.

לורנצו שימיץ, מכבי חיפה
"לא יכול לחכות כדי להביא גאווה לאוהדים הירוקים ולמועדון". לורנצו שימיץ' | אתר רשמי, מכבי חיפה

לאחר החתימה אמר שימיץ' לאתר הרשמי: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה, לא יכול לחכות כדי להביא גאווה לאוהדים הירוקים ולמועדון. אני אתן את כולי להצלחה שלנו ובטוח שיחד נעשה דברים גדולים".

המנהל המקצועי גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של לורנצו שימיץ'. לורנצו יוסיף לקבוצה המון איכויות, ניסיון ופיזיות למשחק ההגנה של הקבוצה ואנו מאחלים לו התאקלמות מהירה ומוצלחת. ברוך הבא לביתך החדש והירוק, לורנצו".

המנהל המקצועי גל אלברמן, הבלם החדש לורנצו שימיץ', המנכ
"לורנצו יוסיף ניסיון ופיזיות". גל אלברמן עם הבלם החדש והמנכ"ל איציק עובדיה" | אתר רשמי, מכבי חיפה

שימיץ' בן ה-27 היה מועמד למכבי נתניה לפני כשנה וחצי, ובקיץ שעבר חתם בקבוצה האיטלקית ממנה הגיע. הוא רשם 26 הופעות בסרייה B, בעונה בה אסקולי סיימה במקום ה-11. העונה הוא הספיק לרשום 90 דקות בהפסד 3:1 לוורונה בסיבוב הראשון בגביע.

הבלם התחיל את הקריירה בהיידוק ספליט ושיחק בהמשך גם באמפולי, לצ'ה וספאל האיטלקיות, זאגלבי לובין הפולנית ודונייסקה סטרדה הסלובקית. הוא צבר 14 הופעות בסרייה A במדי ספאל בשנים 2017-2019 וברזומה שלו גם 48 הופעות בסרייה B. באירופה אגב, יש לקרואטי רק הופעה אחת: 120 דקות עם היידוק ספליט נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בקיץ 2016. הצהובים ניצחו אז 3:4 בפנדלים.

צפו בג'ובאני רוסו מציג את הבלם החדש

כעת יש למכבי חיפה שישה זרים: פייר קורנו, עבדולאי סק, לורנצו שימיץ', שואו, צ'ארון שרי ופרנזי פיירו, לאחר שעלי מוחמד ודניאל סונדגרן נרשמו כישראלים וכך גם אריק שוראנוב היהודי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי