תחושות מעורבות במכבי חיפה: "מאוכזבים, אבל אפשר לעבור"

play
סונדגרן וקורנו | מאור אלקסלסי
צפו: שרי כיכב עם שלושה בישולים, מכבי חיפה ניצחה 1:3 את ברטיסלבה 03:57

הירוקים מרוצים מההגנה ("אמרו שיש לנו בעיות שם והתקפה מעולה, הפעם זה היה הפוך") ומעלי מוחמד ("משחק אדיר"), אך שרי וסבע היו מתחת לרמתם והפיזיות של היריבה הקשתה. שימיץ' עשוי לפתוח בגומלין, קמארה: "יהיה קרב ביני ובין פיירו גם בשוויץ"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים במכבי חיפה אחרי ה-0:0 עם יאנג בויז. הירוקים ציפו לצאת עם ניצחון שייתן מקדמה למשחק הגומלין בשוויץ ביום שלישי הקרוב, אך שמחו גם לראות שההגנה הסתדרה עם החלוצים החזקים והמהירים של היריבה. עוד לפני המשחק דיברו בחיפה על חשיבות ההגנה אל מול המהירות בהתקפה של השוויצרים, ואכן הצליחו לעמוד בכך.

"יש הרבה דברים לקחת מהמשחק הזה", אמר שחקן באלופה הישראלית. "שיחקנו נגד קבוצה חזקה תרתי משמע והיו מאבקים על כל כדור. ברור שאנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח, אבל אפשר לעבור את הגומלין למרות התיקו". ואכן, למרות התיקו הביתי, בסיום המשחק המאמן מסאי דגו ניסה לשדר מהרגע הראשון אמונה שבגומלין הם ישלימו את העבודה.

דולב חזיזה לצד שחקני מכבי חיפה
יהיה קשה בגומלין. שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

עוד במכבי חיפה

ההכרעה עברה לברן: מכבי חיפה ויאנג בויז נפרדו ב-0:0 מי יחליף אותו הפעם? פייר קורנו יחמיץ את הגומלין בשוויץ דגו: "היינו קצת אנמיים, מאמין שנחזור עם הכרטיס לליגת האלופות" מאמן יאנג בויז: "היה קשה ורועש, הקבוצה לא שמעה אותי"

דגו יחסר בגומלין את פייר קורנו, שספג צהוב. בחיפה יבחנו האם לורנצו שימיץ' יוכל לפתוח בהרכב ואם כן, הוא ייכנס למצבת הבלמים כשאז או שדניאל סונדגרן ישמש הקיצוני ימני ודולב חזיזה ישחק במקומו של קורנו, או שהשבדי ימשיך כבלם ושון גולדברג יהיה על הצד השמאלי. גולדברג, עבדולאי סק ואיתמר ניצן זכו למחמאות גדולות אמש. "לא פשוט לשחק מול ההתקפה של יאנג בויז והם עשו את זה מושלם", אמרו במועדון. "מתחילת העונה אמרו שיש לנו בעיות בהגנה והתקפה מעולה, הפעם זה היה נראה הפוך".

מעל כולם אתמול בלט עלי מוחמד, בעיקר במחצית הראשונה. "עלי הציג משחק אדיר", קבע אחד מחבריו לקבוצה. "במחצית הראשונה הוא עשה מה שהוא רוצה על המגרש ונתן תצוגה מיוחדת. במחצית השנייה בכל פעם שהוא נגע בכדור שניים התנפלו עליו, אז היה קשה יותר וזה השפיע על כל הקבוצה". מוחמד צפוי להאריך את חוזהו בקבוצה בתקופה הקרובה.

עלי מוחמד, קשר מכבי חיפה
עלי מוחמד | מאור אלקסלסי

כעת בחיפה יתחילו בהכנות לגומלין. הקבוצה עשויה להתאמן במתחם בקצף בחלק מהאימונים כדי להתאמן על מגרש סינטטי. את האלופה הישראלית ילוו כאלפיים אוהדים, ובמועדון מרוצים מדחיית המשחק מול הפועל פתח תקוה בפתיחת הליגה. "ברור שהראש שלנו צריך להיות רק בגומלין", אמרו. "היה חשוב שנתפנה רק לזה מבלי להתייחס לדברים אחרים. נתחיל את הליגה טיפה מאוחר יותר אבל אנחנו מקווים שנעשה את זה אחרי שהבטחנו היסטוריה ופעם שנייה ברציפות בליגת האלופות".

בקבוצה התאכזבו מהיכולת של כמה שחקנים כאשר גם צ'ארון שרי וגם דיא סבע היו מתחת לרמתם וכך גם פרנזי פיירו, שהתקשה מאוד מול ההגנה של יאנג בויז. מי שעצר את פיירו היה בלמה של הפועל רעננה לשעבר מוחמד קמארה. "היו מאבקים קשים מאוד מול פיירו", אמר קמארה בסיום בשיחה עם וואלה! ספורט. "שיחקתי פה בסמי עופר בעבר ואפילו המשחק האחרון בישראל לדעתי היה כאן. הפעם הצליח לי יותר אפילו מפעמים קודמות. היה חם וקשה אבל אני שמח שהצגנו משחק הגנה טוב מאוד. פיירו שחקן מצויין ויהיה קרב בינינו גם בגומלין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי