אשדוד תנסה להחתים שחקני התקפה. גיל כהן מצפה למכבי ת"א

play
שחקני אשדודים מאוכזבים | אריאל שלום
חגיגה בבלומפילד: זהבי, רביבו ומילסון כבשו, 1:4 למכבי תל אביב על אשדוד 06:02

באשדוד מעודדים מהמחצית הראשונה, אך יגבירו את מאמצי החיזוק. הבלם מצפה לשידרוג אך מוכן לאופציה של הישארות: "אחכה להזדמנות"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד לקחו מהתבוסה אמש (ראשון) 4:1 למכבי תל אביב את המחצית הראשונה בה עמדו טוב, הגיעו למצבים במתפרצות וירדו להפסקה בתיקו מאופס. במחצית השנייה הקבוצה כבר טעתה וכוחה לא עמד לה והיא ספגה רביעייה. המאמן אלי לוי וההנהלה יגבירו עתה קצב כדי להחתים לפחות שחקן התקפה זר ואפילו שניים.

"אני לא רוצה להתפשר ולהביא מישהו שאני לא שלם ובטוח לגביו", הסביר אלי לוי את הקיפאון המסוים בהגעת שחקנים. "אנחנו רואים שחקנים ויש גם דינמיקה באירופה כי קבוצות שינשרו השבוע מהקונפרנס ליג, ישחררו שחקנים מהסגל".

גיל כהן שחקן מ.ס. אשדוד
. גיל כהן | אריאל שלום

עוד בנושא

גיל כהן: "אם נלמד מחוסר הריכוז, נוכל לרוץ יפה העונה" זהבי בכושר שיא, רובי קין רומז: סקורר כמוהו צריך להיות גם בנבחרת יורה בצרורות: מכבי תל אביב פתחה עונה עם 1:4 על אשדוד, זהבי שוב כבש "חואן באוסה עבר את המבחן – מכבי תל אביב תגיש עליו הצעה"

גיל כהן נתן אמש הופעה טובה במשחק והוא מצפה למעבר למכבי תל אביב, אבל גם אם לא יסתדר, הוא לא מתכוון להוריד ראש. "אשאר כמו שאני גם אם המעבר לא יקרה. אני אדם מאמין ואחכה להזדמנות הבאה גם אם צריך לחכות חצי שנה ואפילו שנה", אמר כהן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי