עידו שחר: "קיבלתי את זה בהפתעה גמורה, חשבתי רק איך לצאת מזה"

play
עידו שחר, מילסון, ערן זהבי | אריאל שלום
חגיגה בבלומפילד: זהבי, רביבו ומילסון כבשו, 1:4 למכבי תל אביב על אשדוד 06:02

קשר מכבי תל אביב חוזר לעניינים אחרי שלא הורשה לשחק עם נבחרת הצעירה ביורו בגלל חשש לבעיה בריאותית: "זה לא היה פשוט, אבל הייתי אופטימי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

"זה לא היה פשוט. קיבלתי את זה בהפתעה גמורה", פתח עידו שחר את הלב אמש (ראשון) וסיפר על הקיץ שהחל כל כך רחוק מהבישול הנהדר שלו אמש לשער הרביעי של מילסון ב-1:4 של מכבי תל אביב על מ.ס. אשדוד.

אתמול הוא עלה לשחק כמחליף של דור פרץ בקישור והסביר למה רובי קין אוהב אותו מאוד, אבל הפגרה של הג'ינג'י היתה צריכה להתחיל באליפות אירופה לנבחרות צעירות ובמקום לטוס לגאורגיה, הוא ישב בבית וחיכה לסדרת בדיקות רפואיות, שתאפשר לו בכלל לחזור להתאמן במכבי תל אביב. "חיכיתי ליורו ומאוד התבאסתי, אבל אחרי יומיים עשיתי עם עצמי חושבים ואמרתי: 'איך אני יוצא מזה חזק. איך אני בונה את עצמי'".

לא חששת שאתה עלול להפסיק לשחק בגלל בעיות בריאות?

"לא, אני הייתי אופטימי. אמרו לי שיש בכלל אפשרות שאין לי כלום. ידעתי מהתחלה מה התכנית שלי ושיהיה בסדר".

לא קל למצוא מקום במכבי תל אביב.

"אין ספק שיש כאן סגל מאוד איכותי. כל אחד יכול לפתוח וזה מוציא טוב שיש תחרות. אני שמח שיצא לי לקבל דקות הערב ושעזרתי לקבוצה לתת מחצית שנייה מדהימה. אני אתן מעצמי את המקסימום בכל פעם שאקבל הזדמנות. אני שחקן של מכבי תל אביב לעונה הקרובה. אף אחד לא אמר לי אחרת".

עידו שחר שחקן מכבי תל אביב
"הייתי אופטימי". שחר אתמול | אריאל שלום

עוד בנושא

זהבי בכושר שיא, רובי קין רומז: סקורר כמוהו צריך להיות גם בנבחרת יורה בצרורות: מכבי תל אביב פתחה עונה עם 1:4 על אשדוד, זהבי שוב כבש "חואן באוסה עבר את המבחן – מכבי תל אביב תגיש עליו הצעה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי