דיווח: פארפה גיאגון עבר בדיקות רפואיות בשרלרואה

play
גיאגון | אריאל שלום
חגיגה בבלומפילד: זהבי, רביבו ומילסון כבשו, 1:4 למכבי תל אביב על אשדוד 06:02

בבלגיה טוענים: עסקת העברתו של קשר מכבי תל אביב קרובה לסיכום. יהיה המכירה המשמעותית השלישית של הצהובים בקיץ?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

פארפה גיאגון כבר עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בשרלרואה, כך דווח אתמול בלילה (שני) בבלגיה. הקשר, שלא נכלל בסגל במשחקים האחרונים, כולל ב-1:4 על מ.ס. אשדוד בליגה, נחת אתמול בבלגיה כדי להשלים את מעברו בעסקה שצפויה להיסגר בקרוב.

דודו דהאן הוא זה שמטפל בענייניו של הקשר בן ה-22 מחוף השנהב, שכזכור העדיף לא להיות בסגל גם למשחק חצי גמר גביע הטוטו נגד סכנין. החלון ברוב הליגות באירופה נסגר בסוף החודש, אבל בבלגיה הוא פתוח עד 6 בספטמבר, כך שאין עדיין לחץ של זמן. למרות זאת, שרלרואה מקווה להשלים את העסקה בהקדם.

פארפה גיאגון
פארפה גיאגון | אריאל שלום

עוד בנושא

זהבי בכושר שיא, רובי קין רומז: סקורר כמוהו צריך להיות גם בנבחרת יורה בצרורות: מכבי תל אביב פתחה עונה עם 1:4 על אשדוד, זהבי שוב כבש "חואן באוסה עבר את המבחן – מכבי תל אביב תגיש עליו הצעה"

גיאגון הגיע למכבי תל אביב בגיל צעיר, תחילה שיחק בקבוצת הנוער ואז עבר בהשאלה לבית"ר תל אביב/בת ים, לאחר מכן למכבי נתניה ואחרי שהוכיח את עצמו חזר לסגל הבכיר של הקבוצה. את הקיץ הנוכחי הוא התחיל באמונה שיימכר לאירופה וכעת הדברים הולכים ומתקדמים בכיוון הזה.

שרלרואה, שהביסה פעמיים את בית"ר ירושלים במוקדמות הליגה האירופית לפני שמונה שנים, סיימה בעונה שעברה במקום התשיעי בליגה הבלגית הבכירה ומעולם לא זכתה בתואר. לפני יותר מעשור שיחקו שם לא פחות מחמישה ישראלים: איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, דודו ביטון, מתן אוחיון ותמיר כחלון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי