"חיפה חזקה, אבל לנו יש יותר איכויות. סמי עופר? בשביל זה משחקים כדורגל"

play
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים בסיום | מאור אלקסלסי
חצי מספרת ובישול גדול: צפו בענאן חלאילי מוביל את מכבי חיפה לגמר 02:30

מוחמד עלי קמארה, בלם יאנג בויז ואקס הפועל רעננה, דרוך לקראת הגומלין הגדול בפלייאוף האלופות: "אני מאוד בטוח בסיכויים שלנו, אבל הכדורגל בלתי צפוי" (22:00)

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגע האמת של מכבי חיפה ויאנג בויז יגיע הערב (שלישי, 22:00), בגומלין על מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. המצטיין במשחק הראשון ואקס הפועל רעננה מוחמד עלי קמארה התראיין הבוקר לתקשורת השוויצרית, וטען שהוא "מאוד בטוח, אבל הכדורגל הוא בלתי צפוי. זו רק המחצית. עשינו דרך טובה, לא ספגנו וצריך לעלות כי אנחנו חזקים מאוד בהתקפה, ובדרך כלל כובשים בכל המשחקים".

ב"בליק" הזכירו לבלם את הפעם הקודמת שקבוצתו לא כבשה בבית באירופה – מול אנדרלכט, ותהו האם מכבי חיפה טובה באותה מידה: "חיפה חזקים, אבל אני בטוח שלנו יש יותר איכויות. נצטרך להוכיח זאת הערב".

מוחמד עלי קמארה יאנג בויז
המצטיין של השוויצרים. קמארה, אקס רעננה | מאור אלקסלסי

על האווירה במשחק הראשון בסמי עופר אמר: "זה היה מרשים מאוד, מהרגע שנכנסו לאצטדיון. בדיוק בשביל זה משחקים כדורגל. אני בטוח שתהיה אווירה נהדרת גם במגרש שלנו". קמארה נשאל על הכדורגל הישראלי והשיב: "וטכנית, יש שם שחקנים טובים מאוד. מבחינה טכנית, הליגה חזקה יותר משוויץ, אבל כאן אנחנו יותר טקטיים ופיזיים. תחתית הליגה בשוויץ חזקה יותר".

לבסוף, אשר לעתידו ביאנג בויז, אמר: "הקשר שלי במועדון הוא מיוחד, אני נאמן לאנשים שאני עובד איתם. סבלתי מהרבה פציעות וכולם היו כאן בשבילי, אז זה רק הוגן שאהיה אסיר תודה. אני תמיד רוצה להשתפר ולשחק בליגה כמו אנגליה, ספרד או גרמניה. זה החלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי