נתניה מבקשת מסנט פאולי מיליון יורו תמורת זלאטנוביץ', אלמוג יצטרף?

play
אלמוג | קובי אליהו
שער עצמי של צרפתי בדקה ה-90 סידר לבני ריינה 1:1 בנתניה 06:04

היהלומים אישרו כי מתנהל מו"מ עם הגרמנים למכירת החלוץ הסרבי, אך אין כוונה להתפשר בכל הנוגע לתג המחיר. אילון אלמוג חזק על הכוונת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה אישרו היום (שלישי) את הדיווחים בתקשורת הסרבית בנוגע למגעים המתקיימים עם סנט פאולי מהליגה השנייה בגרמניה, לקראת מכירה אפשרית של החלוץ איגור זלאטנוביץ'.

במועדון מבהירים שמבחינתם תג המחיר על זלאטנוביץ' עומד על מיליון יורו ושאם הגרמנים ירצו לרכוש את החלוץ, זהו הסכום שיהיה עליהם לשלם. חלק מאנשי מכבי נתניה כבר השלימו עם הישארותו של הסרבי בקבוצה לפחות עד ינואר, אך ההתעניינות של סנט פאולי העירה מחדש את כל נושא מכירתו של החלוץ.

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב
לא עלה מהספסל ועשוי לעזוב, נתניה מקווה לצרפו. אלמוג | אריאל שלום

במקביל למגעים על מכירת זלאטנוביץ', מעוניינים בצוות המקצועי לצרף את אילון אלמוג ממכבי תל אביב, שלא שותף כלל במשחק הליגה של הצהובים נגד מ.ס.אשדוד, למרות שהוא היה שחקן הכנף הטבעי היחיד שישב על ספסל המחליפים. בשלב זה לא ברור אם אלמוג ישוחרר ממכבי תל אביב, אך לאור תוכניות החיזוק של רובי קין, שקרוב לצרף את אושר דווידה שיחזור מבלגיה, בתוספת לשחקן כנף זר נוסף שאמור לחתום, מסתמן שאלמוג יידחק לקצה הרוטציה ובנתניה ישמחו לקלוט אותו לשורותיהם.

בצוות המקצועי עוקבים בדריכות גם אחרי מצבו של המגן גיא מזרחי, גם הוא ממכבי תל אביב, שעד כה לא נכלל אפילו פעם אחת בסגל הצהובים מתחילת העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי