פריד שובץ לטדי, אסולין במשחק בין הפועל חדרה למכבי תל אביב

play
אוהד אסולין שופט | ברני ארדוב
צחקה אחרונה: הפועל חיפה חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על בית"ר המאכזבת 06:05

שיבוצי השפטים למחזור השני בליגת העל: השופט הבינ"ל ינהל את משחקה הראשון של מכבי חיפה העונה בליגה. שניר לוי בבלומפילד במפגש בין הפועל תל אביב למכבי נתניה, שילוח ינהל את בני ריינה - הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל ייצא לדרך בשבת הקרובה והיום (שלישי) פורסם שיבוץ השופטים.

במוקד במחזור הקרוב המפגש בין הפועל ירושלים למכבי חיפה, שעבורה יהיה זה המשחק הראשון העונה בליגת העל לאור דחיית משחקה במחזור הראשון נגד הפועל פתח תקוה בניסיון לסייע לה להעפיל לליגת האלופות. המשחק ייערך ביום ראשון (20:00, ספורט3) ומי שינהל אותו זהו יגאל פריד. כמעט במקביל, בשעה 20:15, הפועל חדרה תארח את מכבי תל אביב למשחק שינהל אוהד אסולין.

יגאל פריד שופט כדורגל
יגאל פריד שופט כדורגל | מאור אלקסלסי

באשר למשחקי השבת במחזור השני, גל לוי ינהל את משחק החזרה לליגת העל של הפועל פתח תקוה נגד בני סכנין (19:00) ובאותה השעה ינהל אביעד שילוח את ההתמודדות בין בני ריינה להפועל באר שבע (ספורט2). עוד במהלך השבת, שניר לוי שובץ למשחק בין הפועל תל אביב למכבי נתניה (ספורט3) וארז פפיר ישפוט את הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה.

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כאשר מ.ס. אשדוד תארח את בית"ר ירושלים (20:00, ספורט4) בניהולו של השופט הראשי שלומי בן אברהם. אלי חכמון המושעה לא שובץ גם למחזור הקרוב בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי