המגמה נמשכת ובמכבי נתניה מרוצים. המטרות הבאות: אלמוג ומזרחי

play
גיא מזרחי | מאור אלקסלסי
שער עצמי של צרפתי בדקה ה-90 סידר לבני ריינה 1:1 בנתניה 06:04

שביעות רצון אצל היהלומים אחרי השלמת עסקת זערורה. ההכנות להפועל ת"א בעיצומן, שחקני מכבי ת"א יגיעו כדי לסגור את הסגל?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה הביעו הבוקר (חמישי) שביעות רצון מהשלמת עסקת רכישתו של הקשר באסם זערורה ממכבי נתניה. אחרי מו"מ שנמשך כמה שבועות, סוכם שנתניה תשלם כ-900 אלף שקל עבור הקשר ולמכבי חיפה ישארו 25 אחוזים ממכירה עתידית של השחקן.

צירופו של הקשר בן ה-20 הוא המשך למגמה של המועדון, שבשנים האחרונות רכש גם את עוז בילו, אחמד סלמן ואיתן אזולאי, שלושתם שחקני הנבחרת הצעירה, בנוסף לבר כהן וראצ'יד צ'ירינו בני ה-22, שהגיעו בקיץ הזה.

בנתניה מתכוונים לבדוק הבוקר האם קיימת דרך להגיש ערעור נוסף על עונשו של זערורה, שהורחק בעונה שעברה ל-12 משחקים ונותרו לו עוד שישה בחוץ. נכון לעכשיו נראה שהאפשרות היחידה היא פנייה מיוחדת לבית הדין העליון של ההתאחדות, אולם גם זה לא מבטיח שהשחקן יקבל הקלה נוספת.

בתוך כך ולצד ההכנות למשחק החוץ נגד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד, עוקבים במועדון אחרי מצבם של אילון אלמוג וגיא מזרחי ממכבי תל אביב, שסומנו כיעדי הרכש הבאים, עד סגירת חלון ההעברות הנוכחי.

מכבי נתניה הודיעה על החתמת באסם זערורה
מכבי נתניה הודיעה על החתמת באסם זערורה | אתר רשמי, מכבי נתניה

כזכור, זערורה שעליו נגזרה תחילה הרחקה ל-15 משחקים, הגיש ערעור שהתקבל ובעקבותיו הומתק העונש ל-12 משחקים, שאת חלקם ריצה כבר במכבי חיפה בעונה שעברה, במשחק אלוף האלופים לפני חודש ובחצי גמר גביע הטוטו שנערך לאחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי