"יש אכזבה קשה, חשוב להתאושש כבר במשחק מול הפועל ירושלים"

play
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי
חצי מספרת ובישול גדול: צפו בענאן חלאילי מוביל את מכבי חיפה לגמר 02:30

הירוקים חזרו משוויץ מאוכזבים מההדחה מליגת האלופות, בצוות המקצועי משוכנעים: "המשחק הראשון בליגה קריטי כדי להראות שממשיכים כרגיל". בקבוצה מרוצים מהעובדה שיהיו בדרג השלישי והבהירו: "אפשר לעשות עונה אירופית מרשימה". פיירו ייבדק עקב הכאבים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה מתחילים לעכל את ההפסד ליאנג בויז וההדחה מליגת האלופות. במועדון רצו מאוד להיות שנה שנייה ברציפות בשלב הבתים של המפעל היוקרתי מכולם ביבשת, אך יסתפקו בליגה האירופית. במועדון שומעים את הביקורות מסביב, ומספרים שאלו רחשים שמבחינתם רק מגבירים את חשיבות המשחק הקרוב נגד הפועל ירושלים ביום ראשון בטדי (20:00, ספורט4), הראשון של מסאי דגו ושחקניו העונה במסגרת ליגת העל.

"יש אכזבה קשה מהמשחק מול יאנג בויז", קבע שחקן בקבוצה, "חשוב להתאושש כבר במשחק מול הפועל ירושלים, כי אם לא ננצח הרחשים יתגברו. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה ונצטרך לעשות את הסוויץ' מהר".

פרנזי פיירו, מכבי חיפה, מול מוחמד עלי קמארה, יאנג בויז
פרנזי פיירו, מכבי חיפה, מול מוחמד עלי קמארה, יאנג בויז | אתר רשמי, מכבי חיפה

פייר קורנו יחזור להרכב מול הפועל ירושלים, אולם מי שבספק גדול וככל הנראה לא יהיה כשיר הוא החלוץ פרנזי פיירו, כך שבכוננות נמצא דין דוד שצפוי לפתוח בחוד. יש לציין שפיירו ייבדק היום עקב הכאבים מהם הוא סובל בשריר הירך האחורי ובקבוצה מקווים שמדובר במתיחה קלה. באשר ליום ראשון, הירוקים צפויים לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר גם מנואל שואו שלא היה רשאי להשתתף במשחקי פלייאוף האלופות צפוי לקבל דקות.

לצד ההדחה והאכזבה העמוקה, בחיפה התעודדו מהעובדה שהם יהיו בדרג השלישי בהגרלת הליגה האירופית ומקווים לקבל בית שיהיה ניתן להעפיל ממנו שלב או לכל הפחות לסיים במקום השלישי כדי להתמודד על המשך העונה האירופית בנוקאאוט הקונפרנס ליג. "עדיין אפשר לעשות עונה אירופית מרשימה", קבע גורם במועדון, "רצינו להעפיל לליגת האלופות, אבל זה לא אומר שנוותר על מסע מוצלח באירופה. הכי חשוב המשחק נגד הפועל ירושלים, זה משחק קריטי כדי להראות שממשיכים כרגיל".

בעניין אחר, בקבוצה ימשיכו בסגירת הסגל כאשר ההתלבטות היא אם לצרף עוד מגן שמאלי לסגל או להישאר במצב הקיים כשעילאי חג'ג ,שון גולדבר ורמי גרשון יכולים לשמש בתפקיד במקרה הצורך. מי שיעזוב בקרוב את הקבוצה וייצא להשאלה הוא רועי אלימלך, כשהפועל תל אביב והפועל פתח תקווה מעוניינות בשירותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי