לפני השמחה בסיום, קין שטף את השחקנים בהפסקה

play
רובי קין ושחקניו צריכים לשמור על ה-1:4 מהמשחק הראשון | מאור אלקסלסי
קניקובסקי המחליף קבע 1:1 בצלייה, מכבי ת"א עלתה לשלב הבתים בקונפרנס ליג 03:17

מאמן מכבי תל אביב לא היה רגוע במחצית משחק העלייה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג: "אי אפשר לשחק יותר גרוע מאיך ששיחקנו". שביעות רצון מקניקובסקי שעשוי לפתוח במקום פרץ מול חדרה, אם הקשר לא יהיה מוכן בזמן. גם עידו שחר נלקח בחשבון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סיפוק ושביעות רצון במכבי תל אביב מהשלמת משימת הקיץ באירופה וההעפלה לקונפרנס ליג, אחרי שבעונה שעברה נפקד מקומה של הקבוצה משלב הבתים. אלא שלצד השמחה על כך שהמועדון יכניס הרבה כסף ושלשחקנים תהיה חוויה אירופית עם אתגר להעפיל לשלבי הנוקאאוט המאוחרים, הייתה גם אכזבה גדולה מהיכולת, בטח במחצית הראשונה.

"אי אפשר לשחק יותר גרוע מאיך ששיחקנו", אמר רובי קין לשחקנים בהפסקה. קין שטף את הקבוצה בחדר ההלבשה וביצע שני חילופים מוקדמים מבחינתו. המאמן האירי בדרך כלל מושך את חילופיו עמוק לתוך המחצית השנייה, אלא שאמש בצלייה הוא עשה שני חילופים כבר בהפסקת המשחק ואחד השחקנים העיד אחרי המשחק: "רובי היה צריך לעשות עוד 3 חילופים בהפסקה עם איך שנראינו".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב
לא היה רגוע בחדר ההלבשה במחצית. קין | אריאל שלום

בקבוצה שמחו עבור גבי קניקובסקי שדאג בשער נאה להוריד את כל המתח שהיה בחדר ההלבשה בהפסקה. "מגיע לגבי לכבוש שער כל כך חשוב", אמרו אמש במכבי תל אביב ודיברו על כך שהוא נדחק הקיץ לספסל וכבר איבד מקום מרכזי בקבוצה. "גבי נכנס טוב וכבש שער שהרגיע את כולנו".

גבי קניקובסקי לצד ערן זהבי מכבי תל אביב
השפעה מיידית על המשחק. קניקובסקי | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מכבי תל אביב הייתה אמורה לטוס חזרה לארץ אחר חצות. היום ינוחו השחקנים ומחר יקיימו את האימון המסכם למשחק מול הפועל חדרה מחרתיים. בקבוצה מקווים שדור פרץ, אשר נשאר בארץ בגלל מחלה, יהיה כבר מוכן לשחק. במידה שלא, קין לא צפוי לחזור על הטעות שלו ולשים את ניר ביטון בקישור, אלא לפתוח עם קניקובסקי או עידו שחר ששוב היה טוב מאוד כשנכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי