חודשיים אחרי שעזב: מכבי נתניה בוחנת את אפשרות החזרתו של רז שלמה

play
שוקל לחזור לישראל. רז שלמה | אימג'בנק GettyImages, Plumb Images
צפו: אוז'בולט ואיינבינדר כבשו, הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה 03:06

הבלם נמכר ללובן תמורת 1.2 מיליון יורו בתחילת יולי, אבל לא מוצא את מקומו בקבוצה הבלגית והעביר מסרים שהוא עשוי לשוב ארצה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה פתחה את הליגה בצורה מגומגמת ובעקבות העובדה שהקבוצה יצאה לפגרת הנבחרת עם נקודה מתוך שש אפשריות, מחפשים בצוות המקצועי אפשרויות לחיזוק הסגל הנוכחי.

בנתניה הבינו כבר שמסתמנת בעיה מקצועית בחלק האחורי וינסו לצרף כעת בלם נוסף. אחת האפשרויות שעלתה על הפרק היא החזרתו של רז שלמה, שנמכר בקיץ ללובן הבלגית, אך לא מוצא שם את מקומו והעביר מסר לאנשים בסביבתו שהוא שוקל לחזור לישראל. שלמה נרכש על ידי הבלגים בסכום של למעלה ממיליון יורו, כך שמובן מאליו שהוא לא ישוחרר בחינם ובשלב זה לא ברור באיזה מתווה הוא יחזור, אם בכלל, לישראל.

רז שלמה שחקן לובן
שוקל לחזור לישראל. רז שלמה | אימג'בנק GettyImages, Plumb Images

בשלב זה לא מחפשים בנתניה בלם זר במקומו של פלאמן גלאבוב, אך יחד עם זאת כבר היה מי שאמר במועדון שעד שחלון ההעברות ייסגר הכל יכול לקרות.

במקביל, בנתניה ממתינים להתקדמות במגעים עם מכבי תל אביב בנוגע לצירופם של איילון אלמוג וגיא מזרחי. בנוגע לאלמוג, העריכו בנתניה שהעסקה תיסגר על סכום שנע בין 500-600 אלף יורו, בתוספת לאחוזים ממכירה עתידית. בנוגע למזרחי, כבר היתה הצעה של כ-250 אלף יורו שנדחתה ועל פי הערכת גורמים המצויים בפרטי המגעים, אפשר יהיה להגיע בסופו של דבר לסיכום בין הצדדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי