עופרי ארד ריגש: "הייתי בטראומה, הרגשתי שהגוף חי והנפש מתה"

עופרי ארד | מאור אלקסלסי

אקס מכבי חיפה ציין שנתיים למותו של אביו עודד בפוסט סוחט דמעות: "קרס עלי העולם, נכנסתי לבועה, הרגשתי שהעולם ממשיך ואני עוצר. שלחת לי את אגמי בנגיעה אלוהית, אין מצב שאתה לא מסדר עניינים"

(גודל טקסט)

שנתיים לאחר שאיבד את אביו עודד שהלך לעולמו לאחר מאבק עיקש במחלה קשה, עופרי ארד שמשחק כיום בקייראט הקזחית העלה פוסט מרגש וסיפר על החיים בלעדיו. עודד ארד ליווה את בנו בכל אימון ומשחק מאז שהוא שיחק בקבוצות הילדים. כזכור, באליפות של מכבי חיפה ריגש הבלם רבים מאוהדי הקבוצה בפרט וחובבי הכדורגל בכלל, כאשר נשא את אביו בכיסא גלגלים למרכז המגרש והשניים חגגו יחד על כר הדשא.

עופרי כתב: "כבר שנתיים שאנחנו מציינים בלעדיך. היית כל כך דומיננטי בחיי וכל כך הרבה עברתי בלעדיך בשנתיים האחרונות אבא. התחתנתי עם שני, אהבת חיי, תמיד טענת שהיא הבת השמינית שלך ושאלת אותי 'קיקי, איך מצאת דבר כזה?'. תמיד אמרת לי שאתה מאושר שזאת האישה שתדאג לי כל החיים כי אמרת שהיא תילחם עליי כל יום שאגיע הכי רחוק.

"אחרי שהלכת לעולמך קיבלתי את זה קשה, הייתי בטראומה רצינית. קרס עלי העולם, נכנסתי לבועה. הרגשתי שהעולם ממשיך ואני עוצר. שהגוף חי והנפש מתה. מי שחווה יבין את ההרגשה שאין לי מה להמשיך הלאה בלעדיך, הרי היינו צמד חמד. הרבה לא הבינו את זה. לא בעולם של הכדורגל ולא בשגרה. בכל מקום היינו יחד ואנשים שראו אותנו ביחד תמיד אמרו: 'זכיתם, זה קשר של פעם בחיים בין אבא לבן'. כל החיים תמיד ידעת לעזור לילדים שלך ולהזיז הרים והפעם הזזת לי הרים. ראית שאני מרוסק וצריך משהו שיחייה אותי אז שלחת לי את אגמי בנגיעה אלוהית. מתנה שגילינו עליה כשעלינו לקבר שלך ביום השנה לפטירה שלך.

"יותר מידי חלומות או צירופי מקרים קרו שאין מצב לא להאמין שאתה למעלה מסדר את העניינים. בטוחים שזה אתה. מאז שאגמי נולדה אני בן אדם אחר ויש האומרים שחלק מהנשמה של אגמי זה אתה. קיבלתי את המתנה הכי טובה בעולם. מאז שהלכת היה לא פשוט בעולם של הכדורגל. הרבה אכזבות ומצבים שלא נתקלנו בהם בחיים ואני בטוח שאם היית בחיים זה היה נראה אחרת אבל הכול קורה לטובה. אני מגשים את החלום שלך שאשחק בחו"ל במקום טוב שמעריך ואוהב אותי ועל הדרך מגשים חלום הרבה יותר גדול שלך שזה לשחק בקישור למרות שהיית צועק עליי לבעוט יותר לשער – זה בטוח.

משפחתו של עופרי ארד בטקס לזכרו של האב עודד | מאור אלקסלסי

"מה עוד? אליפות נוספת עם מכבי חיפה, מורן התחתן, לא הכרת את אשתו המדהימה אבל אני בטוח שגם אותה אתה שלחת. שיחקתי בצמפיונס ליג, עברתי שלוש דירות בלעדיך ובלי העצות שלך ובעיקר יש לי ערימה ענקית של דואר שלא פתחת לי. אבא, החור בלעדיך לא נסגר ולא יסגר לעולם. אתה חסר לי בכל יום וכל שעה והלוואי היית פה. מקווה שאני מייצג אותך בכבוד במגרש ובעיקר מחוץ למגרש עם הערכים שלימדת אותי כל החיים: לא לוותר לעצמי. לדחוף את עצמי לקצה תמיד. להיות אדם נחמד לכל אדם שהוא. תמיד להציע עזרה לאחרים. להיות מאושר בחלקי. להוות דוגמא חיובית לאנשים ועוד.

"תודה על מי שהיית עבורי. אתה איתי תמיד. אוהב אותך לנצח. תודה לאמא שלי שהייתה שם ברגעים הכי קשים של כל אחד מאיתנו. עמוד איתן שדחפה אותנו להמשיך הלאה וניסתה לרפא את הלב הפצוע של כל אחד מאיתנו. עד היום ולתמיד היא נלחמת כדי להשלים את החסר. תודה שהפכת אותה להיות אמא שלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי