לדן גלזר הוצע חוזה לשנתיים. המשמעות: פרידה ממכבי תל אביב

play
המשחק מול חדרה היה הקש ששבר את גב הגמל. גלזר | אריאל שלום
צפו: קיקו בישל לזהבי בבכורה, מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 03:08

הקשר האחורי שנכנס לשנת חוזה, ממתין לבדיקות רפואיות בכרתים והצדדים מקווים להשלים את העסקה לפני סגירת החלון היווני. אם יחתום, הצהובים צפויים להשאיר אחוזים ממכירה עתידית שלו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דן גלזר, שנחת ביוון בשעות הצהריים במטרה לחתום באופי כרתים, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, צפוי לעבור בדיקות רפואיות ובסופן לחתום על החוזה. לקשר האחורי הוצע חוזה לשנתיים, כאשר מכבי תל אביב לא עומדת בדרכו. אם אכן יחתום, המשמעות תהיה פרידה ממועדון נעוריו. לגלזר יש חוזה עד לתום העונה הנוכחית ולצהובים אופציה לחדש אותו, אך לאחר שאפשרו לו לצאת לכרתים ולחתום לשנתיים כפי שהיוונים הציעו ולא כמושאל, המשמעות המיידית היא שהם מוכנים לאבד את השחקן מאחר שחוזה לשנתיים לא משאיר בידיהם זכויות על כרטיסו.

עם זאת, קרוב לוודאי שבהסכם כזה מכבי תל אביב תשאיר ברשותה אחוזים ממכירה עתידית של גלזר. לא מן הנמנע שעונה טובה שלו במדי אופי כרתים תפתח לו את הדלת למועדונים הגדולים ביוון שיודעים לרכוש שחקנים בסכומים גבוהים. כך או אחרת, השחקן עדיין נמצא בכרתים והצדדים מקווים להספיק להשלים את העסקה עד סגירת חלון ההעברות היווני מחר (שני).

דן גלזר באימון נבחרת ישראל
מרוץ גם נגד השעון. דן גלזר | מאור אלקסלסי

גלזר בן ה-27 גדל במכבי תל אביב, ערך את הבכורה בקבוצה הבוגרת באוגוסט 2014 ולאחר מכן יצא להשאלות בבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית ובמכבי נתניה. בקיץ 2018 שב למועדון נעוריו, תפס בהדרגה מקום בהרכב, זומן לסגל הנבחרת ובסיום 2019/20 אף נבחר לשחקן העונה אחרי אליפות שנייה ברציפות עם מכבי תל אביב. עונה לאחר מכן זכה איתה גם בגביע המדינה.

ב-194 הופעות במדי מכבי תל אביב בכל המסגרות כבש שני שערים ובישל עוד שישה, כאשר בנבחרת ערך 17 הופעות.

אופי כרתים סיימה את העונה הקודמת במקום השביעי בליגה היוונית ואת העונה הזו החלה עם שני ניצחונות בשלושה משחקים שמציבים אותה כרגע כסגנית של המוליכה המושלמת אולימפיאקוס. את הקבוצה מאמן הליטאי ולדאס דמבראוסקס שהדריך לפני כן את היידוק ספליט ולודוגורץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי