דן גלזר: "הגשמתי את חלומי, זכיתי לשחק במועדון שעליו גדלתי"

play
דן גלזר שחקן מכבי תל אביב בחימום | ברני ארדוב
צפו: קיקו בישל לזהבי בבכורה, מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 03:08

הקשר שעבר לאופי כרתים בפוסט פרידה ממכבי תל אביב: "יהיה קשה לא להיות בחדר ההלבשה בקריית שלום, מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דן גלזר שם היום (שני) סוף לפרק המשמעותי בחייו, כאשר עזב את מועדון נעוריו מכבי תל אביב וחתם באופי כרתים היוונית לשנתיים הקרובות. הקשר בן ה-26 לא קיבל הזדמנות של ממש מהמאמן רובי קין, ועל כן החליט לצאת לדרך חדשה ולראשונה בקריירה הוא ישחק מחוץ לישראל.

הקשר כידוע חתם על חוזה לשנתיים הקרובות, כאשר מכבי תל אביב שמרה על 30 אחוז ממכירה עתידית במקרה שגלזר יימכר בפרק הזמן הזה. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם אחרי ההודעה הרשמית כתב גלזר: "תודה מכבי. תודה שלימדת אותי מה זה כדורגל. תודה על הכלים והערכים. תודה על הרגעים היפים. וגם על הקשים. תודה שהייתם בית עבורי".

"אני זוכר כל רגע, מהאימון הראשון שלי במגרש המכביה בגיל 6, דרך ההתרגשות המטורפת בהופעת הבכורה בבוגרים, השמחה המטורפת והסיפוק באליפויות והגביעים, וההצלחות באירופה. אני מאושר שהגשמתי את החלום שלי. זכיתי לשחק 20 שנה במועדון שעליו גדלתי. 20 שנה שנתתי עבורו את כל כולי. באמת, את כולי. אני נולדתי מכביסט אבל בכל שנותי במכבי אני למדתי שמכבי זה לא רק כדורגל – מכבי זו דרך חיים".

דן גלזר מוצג באופי כרתים לצד סוכנו אבי נמני
"יהיה קשה לקום בבוקר ולא להיות בחדר ההלבשה בקריית שלום". גלזר עם סוכנו אבי נמני | באדיבות המצולמים

"להיות מכביסט זה לרצות תמיד להיות ראשון, תמיד לנצח, להיות הכי טוב, להיות תמיד רעב לעוד ולתת מעצמי כל מה שאני יכול עבור הצלחת הקבוצה. לעזור לחלש ממני ולכל אדם", המשיך גלזר, "אני הודיתי כל בוקר על זה שאני נמצא במכבי. הקריירה של כדורגלן קצרה מאוד ואחרי 20 שנה שהייתי רק מכבי, הגיע הרגע שלי לעבור לתחנה הבאה בקריירה. קשה לי מאוד לעזוב בית שהיה בשבילי 20 שנה אבל מרגיש שזה הדבר הנכון".

"יש כל כך הרבה אנשים שמגיעה להם תודה גדולה על כל מה שעשו בשבילי לאורך הדרך, אבל יש כמה שמגיעה להם תודה ענקית. לכל המאמנים שליוו אותי לאורך הדרך, מכל אחד לקחתי משהו שימשיך איתי. תודה גדולה למיטש גולדהאר והנהלת מכבי תל אביב, תודה למשפחתי ולאשתי שהיו שם בשבילי ברגעים קשים ורגעים טובים, הכילו והקיפו אותי. תודה גדולה ומיוחדת לאוהדים היקרים של הקבוצה שמהשנייה הראשונה דאגו לאהוב אותי להעריך אותי לדחוף אותי לקצה ולהרים אותי כשצריך, תודה על כל שיר ועל כל קול".

"תודה הכי גדולה לשחקנים ששיחקתי איתם ונלחמתי איתם על הדשא. יהיה לי קשה לקום בבוקר ולא להיות בחדר ההלבשה בקריית שלום. מבטיח לכם שאהיה האוהד הכי טוב שלכם ואגיע בסוף שנה לחגוג עם הצלחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי