מנספורד: "הראינו שאנחנו יכולים להביא כישרונות גדולים עם החתמת קין"

play
גם הוא הגיע לאירוע. המנכ"ל בן מנספורד | יח"צ - חד פעמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב עידן נחמיאס, דניאל טננבאום, ניר ביטון 04:23

מנכ"ל מכבי ת"א שוחח עם אוהדים והתייחס לשאיפות ("לא בסדר שאין תואר כבר 3 שנים"), האלימות בספורט ("נדאג לזכות באליפות על המגרש ולא בבית הדין"), דניאל פרץ ("צריך להמשיך לפתח עוד שחקני נוער") והחתמת מוסקרה ("מסתכלים על השוק בדרום אמריקה")

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ליגת העל תתחדש ביום הראשון הקרוב כשמכבי תל אביב תארח את מכבי בני ריינה (19:45, ספורט4) במסגרת המחזור השלישי. המועדון התל אביבי ניצל את פגרת הנבחרות וערך הערב (רביעי) ערב מיוחד בו אוהדי הצהובים החברים במועדון האוהדים "FOREVER" זכו למפגש עם מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, וקשר הקבוצה, יוריס ואן אובריים.

מנספורד פתח וסיפר על החזרה שלו למועדון: "מבחינתי זה לא בסדר שמכבי תל אביב כבר שלוש שנים לא זכתה בתואר. בתקופה הקודמת שלי כאן המצב היה טוב והחזון של לנסות להחזיר את האליפות לקבוצה היה שווה את הסיכון של לחזור לפה לעוד קדנציה. מודע לכמה זה חשוב למועדון והקהל. עשינו כמה שינויים והראינו שאנחנו יכולים להביא כישרונות גדולים מהכדורגל העולמי כשהחתמנו את רובי קין".

לקראת פתיחת העונה האירופית בשבוע הבא, התייחס המנכ"ל לשאיפות של הצהובים בקונפרנס ליג: "החזון של גולדהאר הוא כמה שיותר שמכבי תשחק בכדורגל האירופי. השאיפה היא להגיע לשלבי הנוקאאוט. המשימה הקיץ הייתה להגיע לשלב הבתים ועמדנו בה. אנחנו רוצים לשחק נגד הקבוצות הטובות ביותר באירופה. רוצים שהקהל ימשיך להגיע למשחקים באירופה כמו שהיה עד עכשיו וזה מדהים".

מיטש גולדהאר לצד בן מנספורד מכבי תל אביב
הגיעו לבחון מקרוב. גולדהאר ומנספורד | אתר רשמי, מכבי תל אביב

על הקמפיין של משרד התרבות והספורט נגד האלימות במגרשים, בו האוהדים הוצגו כגורם האלים בתופעה אמר: "מאוד אוהב את החוויה שלי מהקהל הישראלי, מהקהל של מכבי. אין ספק שהדרבי נגד הפועל מציב אתגר כלשהו בנושא הפירוטכניקה והזריקה של זה לדשא. רוצה שהעונה תוכרע על הדשא, לא בבית הדין. נדאג לזכות באליפות דרך המגרש ולא דרך בית הדין. לא רוצים אלימות, הראינו שיש לנו קהל מדהים וייצוג גדול של ילדים ביציעים. מה שקרה בגמר הגביע לא מתקבל על הדעת".

מנספורד הוסיף והתייחס למטרות של הקבוצה לעונה: "בהרמת הכוסית אמרתי שאנחנו רוצים לזכות בשלושה תארים. אירופה? אנחנו שם כדי לנצח, אין לנו בונוס מיוחד על זכייה בקונפרנס ליג, אבל אם נגיע למצב הזה בטוח שיהיה בסדר. העפלה מהבתים? השחקנים יענו על זה".

על ההתקדמות של הכדורגל הישראלי בקיץ האחרון עם הצלחות הנבחרות הצעירות: "כמועדון, מכרנו את דניאל פרץ לבאיירן מינכן ואנחנו רוצים שבכך יכירו את ישראל, לא בגלל דברים אחרים. נפתחות דלתות לישראל ואנחנו צריכים לשמש דוגמא. בכל קבוצה יש מיעוט בקהל שמנסה להתנהג איך שהוא רוצה ואסור לנו לתת לזה במה. ספגנו כבר קנסות של עשרות אלפי יורו. המסר שלי למיעוט בקהל הוא שהם לא רצויים. אנחנו נדאג להרחיק אותם, יש לנו את הכלים לכך".

דניאל פרץ במדי באיירן מינכן
לא לבד. פרץ | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של באיירן מינכן

על מחלקת הנוער המתקדמת של הצהובים הוסיף: "זאת המחלקה הכי טובה בישראל. אנחנו צריכים להשקיע עוד יותר בנוער ולהמשיך לפתח שחקנים גדולים כמו דניאל פרץ. אני מתרגש מרוי רביבו, דור תורג'מן ועידו שחר. צריך לשאוף לפתח עוד שחקני נוער. הייתי פה כשגיאגון הגיע, הוא רצה הקיץ להגשים את החלום שלו ולכן נתנו לו להתקדם וללכת".

המנכ"ל הסביר את ההחתמה של אורלנדו מוסקרה: "ידענו שאנחנו צריכים לחפש איכות מחלקים שונים בעולם. הסתכלנו על השוק הדרום אמריקאי כבר מתחילת הקיץ ונמשיך להתסכל שם על שחקנים. צריכים להיות חכמים באסטרטגיה שלנו. מוסקרה עשה הכל על מנת להגיע לפה. הוא מסוג השחקנים שאנחנו רוצים כמו את מילסון ואת קיקו. נמשיך לעבוד על דאטה וסקאוטים".

על הקמת קבוצת נשים במועדון אמר: "יש דיבורים על זה ובטוח שצריך אחת כזאת. ראיתי כבר באנגליה שיש התקדמות עצומה בכדורגל הנשים. אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר במכבי תל אביב בנושא הזה".

שחקן מכבי תל אביב יוריס ואן אובריים
מרגיש בבית ומרוצה תחת קין. ואן אובריים | אריאל שלום

אל המנכ"ל הצטרף גם הקשר שרשם קפיצת מדרגה העונה עם שיפור אדיר ביכולת, יוריס ואן אובריים: "מבחינתי זאת עונה חדשה עם סגנון ושאיפות חדשות. חושב שמילסון יכול להיות הכוכב של הליגה. הכי חשוב בקבוצה? אני לא יודע אם זה אני, אבל קיבלתי הרבה הזדמנויות לשחק כל הקיץ. הסגנון של קין עוזר לי מאוד. זאת רק ההתחלה. אני לומד קצת עברית ומרגיש פה בבית בתל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי