צ'יבוטה: "אמרתי לסוכן שלי שיעשה הכול כדי שאעבור להפועל תל אביב"

play
שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה | מאור אלקסלסי
צפו: אוז'בולט ואיינבינדר כבשו, הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה 03:06

החלוץ מרוצה מתחילת הדרך במתחם חודורוב: "כולם עושים הכל כדי להחזיר את המועדון הזה לאן שהוא צריך להיות - וזה בטופ 3 של הליגה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שהחל את דרכו בהפועל תל אביב בצורה טובה, כשחקן הרכב וגם עם שערים בגביע הטוטו ובליגה, מאוויס צ'יבוטה התראיין לאתר הרשמי של המועדון.

"כשמישהו שחי פה הרבה שנים וראה ימים טובים של הפועל – אני מכיר ויודע את העוצמה ההיסטורית שיש למועדון הזה", הוא מספר. "בשנים האחרונות זה לא נראה כל כך טוב, אבל אני מרגיש שהשנה יש כאן משהו חדש, כולם עושים הכל כדי להחזיר את המועדון הזה לאן שהוא צריך להיות – וזה בטופ 3 של הליגה. בקיץ היו לי כמה הצעות, אבל אמרתי לסוכן שלי דודו דהאן שיעשה הכול כדי שאגיע להפועל. זה כבוד גדול עבורי להיות כאן, אעשה את הכל כדי להחזיר לכולם על כר הדשא".

צ'יבוטה הגיע לישראל מקונגו בגיל צעיר, למחלקת הנוער של מכבי תל אביב. בהמשך שיחק בהפועל כפר סבא, בני יהודה, לודוגורץ רזגארד הבולגרית ומכבי לחיפה. בין לבין נישא לישראלית בשם קרולינה, ולהם שתי ילדות. מאוויס מחזיק באזרחות ישראלית בזכות הנישואים, וחי עם משפחתו כאן בארץ.

"זה מצחיק, כי הגעתי לפה כילד ועכשיו אני כבר אבא. כל פעם שאחד החברים שלי מתחתן אני רואה את זה כמשהו מוזר, למרות שאני כבר נשוי עם ילדות. אני מרגיש בישראל ביטחון – ושזה המקום שלי. אין לי מקום אחר חוץ מקונגו. גם כשהלכתי לשחק בחו"ל היה לי מאוד קשה מבחינה חברתית, ושם התחדדה לי ההבנה שישראל זה הבית שלי. הייתי יכול לשחק בבולגריה עוד שנה-שנתיים, אבל לא הרגשתי בנוח כמו שאני מרגיש כאן".

שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה
התחלה טובה. צ'יבוטה | קובי אליהו

מחר (שני, 20:30) הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל באר שבע ולאחר מכן היא תארח דרבי ותתארח אצל בית"ר ירושלים. צ'יבוטה אמר: "יש לנו סדרה של משחקים קשים מאוד. באופן אישי, אני אוהב משחקים גדולים – בשביל משחקים כאלה אנחנו משחקים. אם אנחנו רוצים להיות למעלה, אז נצטרך לנצח משחקים בפרופיל גבוה בשביל להיות שם. ניתן את המאה אחוז שלנו, ואם נעבוד כמו שתרגלנו באימונים השבוע – אז אני בטוח שנצא מרוצים".

על הסגל אמר: "אני חושב שבנו כאן תלכיד נפלא, וכל הכבוד לאנשים שהרכיבו אותו. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, שאני כבר מרגיש קצת זקן פה (צוחק). לצד לא מעט שחקנים בעלי ניסיון, החבר'ה הצעירים שלנו מלאים בפוטנציאל – ועם קצת סבלנות אני משוכנע שמדינה שלמה תהנה מהם במדים הלאומיים. הם יודעים להקשיב, הם לומדים מאיתנו ואנחנו מהם. כיף להגיע לאימון, אתה יוצא מהאימון מחויך, חוזר הביתה שמח – ומגיע למחרת לאימון במצב רוח טוב, זו רוטינה שחוזרת על עצמה וזה כיף להיות חלק מחדר הלבשה כזה. לא יכולתי לבקש טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי