בבני ריינה לא מתנצלים על הדרך: "הכי חשוב שיצאנו עם נקודה"

play
סחט נקודה חשובה. שלומי אזולאי | אריאל שלום
שער נאה של מילסון לא הספיק: רק 1:1 למכבי תל אביב מול ריינה 06:05

בקבוצה הגיבו להאשמות מצד מכבי תל אביב על בזבוזי זמן: "עשינו את שלנו בכלים שיש לנו". מחמאות למימר ולאזולאי, ואקה אכזב

(גודל טקסט)

זה אמנם היה ה-1:1 השלישי ברציפות שלה מתחילת הליגה, אך הפעם מדובר בתיקו מחמיא למדי עבור בני ריינה שסחטה אמש (ראשון) נקודה ממכבי תל אביב בבלומפילד. בסיום שמעו אנשי הקבוצה את ההאשמות מצד היריבה על בזבוזי זמן, אבל אף אחד לא התרגש.

"ממש לא מתנצלים על הדרך בה שיחקנו", אמר גורם בבני ריינה, "הדבר הכי חשוב הוא שיצאנו עם נקודה ממשחק חוץ בין הקשים ביותר שיש. עשינו את שלנו בכלים שיש לנו ובסופו של דבר אנחנו סוגרים שלושה משחקים לא פשוטים בכלל, עם שלוש תוצאות תיקו, וזה בסדר גמור".

המאמן שרון מימר קיבל מחמאות מראשי המועדון על הנקודה היקרה שהשיג. בני ריינה הצליחה, בעיקר בחצי השני, לבלום את כל ניסיונות ההבקעה של מכבי תל אביב, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער גד עמוס ושל צמד הבלמים סמביניה ונמניה ליוביסבלייביץ', שסיימו משחק כמעט נקי מטעויות. גם החלוץ שלומי אזולאי, שסיים את המשחק עם מתיחה קלה בשריר הירך האחורי, שמע מילים טובות על השער שכבש בהזדמנות נדירה של האורחים.

שחקן בני ריינה שלומי אזולאי
סחט נקודה חשובה. שלומי אזולאי | אריאל שלום

מי שאכזב אמש וגם הוחלף בשל סיבות מקצועיות במחצית הוא שחקן הכנף הבוליביאני הנרי ואקה, שלא מילא אחר ההוראות הטקטיות של מימר, בין היתר בסגירת הקו הימני בהגנה. מימר ניסה להעיר לקשר מספר פעמים במהלך המחצית הראשונה ובסוף החליף אותו בהפסקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי