מכבי תל אביב שוקלת לא למשוך את הכרטיסים לדרבי

play
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון
מאסון הפציץ מרחוק, מכבי ת"א הזיעה בדרך ל-2:3 על בריידאבליק 03:08

בשל הקרבה לאוהדי הפועל תל אביב שלא יכולים לשבת בשערים 4-5 ומחשש לאירועי אלימות קשים, עשויה הקבוצה לוותר על הקצאת הכרטיסים שלה ולצאת לדרבי ללא קהל אורח. החלטה סופית תתקבל אחרי איסוף כל החומרים מגורמי המשטרה והביטחון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם בדרבי התל אביבי הקרוב ביום שלישי לא יהיה קהל של מכבי תל אביב? במועדון שוקלים ברצינות לא למשוך את 2,300 הכרטיסים שהוקצו לאוהדי הקבוצה לשער 11, מחשש לשלומם. במכבי תל אביב מקיימים ביממה האחרונה התייעצויות רבות ובוחנים את כל ההיבטים של הגעת אוהדי הקבוצה לדרבי כשאוהדי הפועל תל אביב השרופים יושבים כל כך קרוב אחרי שספגו עונש של סגירת שערים 4-5.

גורמים במכבי תל אביב אישרו אמש את המידע והסבירו: "הדאגה לשלום הקהל היא הדבר הכי חשוב ומכאן שההחלטה צריכה להתבסס על כל ההערכות וההכנות של המשטרה וגורמי הביטחון". במכבי תל אביב מקיימים כל העת התייעצויות עם גורמים במשטרה. במועדון התאכזבו שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל לא קיבל את המלצת המשטרה לדחות את העונש להפועל תל אביב למשחק הבא על מנת שיישמר מרחק גדול בין קהלי שתי הקבוצות.

שחקני מכבי תל אביב בדקת דומייה לזכר נפגעי האסונות במרוקו ולוב
יראו את הדרבי מהבית? אוהדי מכבי תל אביב אמש | אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

נמנעה מאסון: מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את בריידאבליק רובי קין: "הרגשנו יותר מדי בנוח". דור פרץ: "זה לא מספיק טוב" עוד בבית של מכבי תל אביב: אדוארדו גררו סידר לזוריה 1:1 עם גנט

ההערכה היא כי עד מחר בערב יקבלו במכבי תל אביב החלטה סופית בעניין, כאשר אי אפשר להוציא מכלל אפשרות שמכבי תל אביב אכן תוותר על הכרטיסים ותסביר לאוהדיה שהיא החליטה לעשות כך מתוך דאגה לבריאותם. אגב, אוהדים רבים כבר הביעו תמיכה במהלך כזה של ההנהלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי