גיא מלמד: "מרגיש בכושר שיא, אני יכול לכבוש גם בנבחרת"

play
שחקן הפועל חיפה גיא מלמד בפעולה מול הפועל חדרה | קובי אליהו
בפסגה, לפחות זמנית: מלמד הלוהט הכריע, הפועל חיפה ניצחה את חדרה 06:17

חלוץ הפועל חיפה קבע שיא קריירה עם שער בארבעה מחזורים רצופים, רוני לוי: "הקהל עשה לי כיף והתרגשות גדולה". אביטן על הוצאת לויטה: "היה לו משחק לא טוב, הוא קיבל את זה"

(גודל טקסט)

לפחות עד הדרבי התל אביבי ביום שלישי, הפועל חיפה משקיפה על כל ליגת העל מלמעלה. האדומים מהכרמל השלימו הערב (שבת) מהפך שני העונה, ניצחו 1:2 בחוץ את הפועל חדרה וכעת במאזנם 10 נקודות מ-12 אפשריות. היריבה הובילה עם שער בכורה של החלוץ החדש ארון לייה איסקה בפנדל, אבל לא הצליחה להשיג נקודות ראשונות לאחר שתומר יוספי השווה (41) וגיא מלמד ניצל שגיאה קשה של אוהד לויטה והכריע עוד בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

המאמן המנצח רוני לוי סיכם: "ניצחון חשוב מאוד, אחרי שנכנסו למשחק הכי רע שאפשר. דווקא עם קהל כזה גדול שדחף אותנו, ציפיתי שנפתח טוב יותר. גם למחצית השנייה לא נכנסו טוב, אבל ידענו להפוך מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה והראתה גם איכויות. מגיע מחמאות לשחקנים ולקהל, אבל יש עוד הרבה עבודה והרבה מה לשפר".

על החילוף במחצית הראשונה שהוביל לשינוי: "הייתה לי הרגשה שאנחנו קצת פזיזים וצריכים עוד עזרה בהחזקת כדור. לאיתמר נוי יש את זה ואני שמח שזה עבד טוב והוא השפיע על המשחק".

על כך שהם לפני מכבי חיפה בטבלה: "אנחנו מסתפקים להיות הכי טובים במשחק היום. ניצחנו משחק חשוב והגיע לקהל הגדול שבא לתמוך בנו. ראיתי את הקהל וזה עשה לי כיף גדול והתרגשות גדולה, נקווה שזה ימשיך כי קבוצה עם עוצמות של קהל זה משמעותי מאוד".

שחקני הפועל חיפה חוגגים
במקום הראשון. שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו

גיא מלמד, שכבש בכל ארבעת המחזורים עד כה וקבע את הרצף הטוב בקריירה שלו: "לא עשיתי את זה עד היום ואני שמח שזה קורה בהפועל חיפה. הייתה פה תצוגת עידוד מדהימה, הרבה בזכות הקהל הפכנו את התוצאה. בלי הקלישאות, היה יופי של עידוד שעזר לנו מאוד. אני מרגיש בכושר שיא ויכול להיות ברמות הכי גבוהות, לתת הרבה שערים ולעזור לקבוצה שלי לשחק כדורגל טוב והתקפי. שואלים אותי הרבה על הנבחרת וזה מחמיא לי, זה אומר שאני בתודעה וחושבים עליי. אני סומך על יוסי ואלון שיעשו את ההחלטה הנכונה. אני מרגיש מוכן ויכול לתת שם את השערים".

על הפתיחה הטובה של הפועל חיפה: "יש פה קבוצה סופר-התקפית ומהנה. אנחנו מראים אופי גם אחרי פיגור, אני מכיר המון קבוצות שלא היו חוזרות אחרי ספיגה מוקדמת כזו".

איתמר נוי שחקן הפועל חיפה
מחמאות מרוני לוי. איתמר נוי | קובי אליהו

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן התייחס לחילוף השוערים במחצית: "לאוהד היה משחק לא טוב. הוא אישיות יוצאת דופן, הוא חזק מאוד מנטלית. אני חושב שהוא יודע שיש לו חלק בשערים שספגנו. זו לא הייתה החלטה קלה, אבל הוא קיבל את זה בצורה ספורטיבית ואני מאמין שהוא יעבור את זה. היה כאן שילוב של הרבהה דברים יחד. יש לנו מלא הערכה לאוהד, לקריירה שלו ולאדם שהוא".

על המשחק: "ראינו קבוצה טובה מאוד, יודעת מה היא רוצה מעצמה ואיכותית גם בחלק הקדמי. בעטנו הרבה לשער, אבל התוצאה היא לא מה שרצינו. שני הגולים שספגנו הוציאו אותנו מאיזון. לקבל גול קל ממצב נייח ועוד אחד בתוספת הזמן של המחצית שיכול לשבור קבוצה, אבל החבר'ה חזרו למשחק. אנחנו יוצאים עם כאב גדול מההפסד הזה, אבל עם אמונה שיש פה קבוצה טובה. ארון לייה איסקה חלוץ מצוין, ידענו בדיוק את מי אנחנו מביאים. נלחמנו עליו כל המועדון ורואים שהיה שווה לחכות".

רז טוויזר שערך בכורה במדי הפועל חדרה: "הפסדנו, אבל הפנים כבר למשחק הבא. אנחנו ביחד, משפחה ואני בטוח שבמשחק הבא כבר נצא לדרך חדשה. הפועל תל אביב? אני מעריך את המועדון הזה ומאחל לו רק דברים טובים. עכשיו אני בחדרה ומתרכז בה. חיפשתי מקום שיאמין בי וייתן לי את הבמה. אני שמח שבחרתי בחדרה. המשפחתיות פה היא ערך מוסף ואני בטוח שנתחבר ונהיה בסדר עוד לפני סוף העונה".

רז טוויזר שחקן הפועל חדרה
בטוח שחדרה תתחבר. רז טוויזר | שלומי גבאי

משחקי אמצע השבוע במחזור הרביעי בליגת העל

שלישי, 20:30: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב

רביעי, 20:00: מכבי חיפה – בני סכנין (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי