הוסר החשש להפחתת נקודות לבית"ר, בן זקן לשופט: "אתם על סמים"

play
ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד | לירון מולדובן
עם שני שערים בתוך 4 דקות: בני ריינה גברה על בית"ר ונותרה בלתי מנוצחת 04:20

תובע ההתאחדות קבע: התפרעות אוהדי בית"ר ירושלים מול ריינה אינה ב"נסיבות מחמירות". גם הפועל באר שבע לדין על השלכת החפצים מהיציע מול הפועל פתח תקוה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

ההתאחדות הודיעה היום (שלישי) שהתובע ניר רשף החליט להעמיד את מכבי בני ריינה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים, ואת בית"ר ירושלים בגין התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות בעקבות האירועים במשחק ביניהן. בית"ר חששה מהפחתת נקודות, מאחר שעמד נגדה עונש על תנאי של שלוש נקודות נוספות במקרה של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות או התפרצות אוהדים למגרש. לשמחתה, הפעם ההתפרעות לא הוגדרה כ"נסיבות מחמירות".

מהומה במשחק של בני ריינה נגד בית"ר ירושלים
| מאור אלקסלסי
מהומה במשחק של בני ריינה נגד בית"ר ירושלים
| מאור אלקסלסי

על ההתפרעות של אוהדי בני ריינה נכתב ש"20 מהם ניסו להתפרץ לכר הדשא במטרה להתעמת עם אוהדים של בית"ר אבל הם נבלמו רק בעזרת התערבות מאסיבית של כוחות האבטחה". בנוגע לאוהדי בית"ר צוינו נהמות לעבר מוחד אוסמן מריינה והשלכת חפצים.

ג'קי בן זקן ממ.ס. אשדוד יועמד לדין משמעתי בגין העלבת שופט המשחק, כאשר בדוח השיפוט נכתב שקרא לעבר השופטים "אתם על השפעת סמים" אחרי עבירה נגד קבוצתו.

גם הפועל באר שבע תעמוד לדין משמעתי בגין התפרצות לשדה המשחק ונגד האנליסט אביחי קליף בגין העלבת שופט. בדוח השיפוט נכתב שאחרי ההפסד של הקבוצה להפועל פתח תקוה ירדו אוהדים למגרש והחלו להשליך חפצים, שבין השאר פגעו בילד ובאוהדת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי