הנקמה של אוהדי מכבי חיפה? עשרות פצצות תאורה נורו לעבר המגרש

play
אבוקות במשחק של מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
יוצא דופן: אוהדי מכבי חיפה ירו עשרות פצצות תאורה לאצטדיון 00:05

הנקמה של אוהדי מכבי חיפה? ארבע רקטות נחתו על הדשא מול סכנין, אחרות נחתו על מכוניות במגרש החנייה וגרמו לנזק ולשריפות, חמישה נעצרו בחשד להחזקה ושימוש בפירוטכניקה. ביציע הנשים והילדים נדלקו אבוקות ורימונים. השר מיקי זוהר: "נחצו גבולות חדשים"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הנקמה של אוהדי מכבי חיפה בעקבות סגירת היציעים? בדקה ה-77, כשהאלופה חיפשה לעלות ליתרון ב-1:1 הביתי והמאכזב מבחינתה נגד בני סכנין, נורו לעבר האצטדיון עשרות פצצות תאורה, שכמובן נורו מחוץ לאצטדיון בכרמל, ארבע מהן נפלו בתחומי המגרש והפריעו לשניות ספורות להמשך המשחק.

בחלוף דקה נדלקו רימוני עשן ואבוקות גם ביציעים הצפוני והדרומי של מכבי חיפה – גם ביציע שכידוע אליו הותרה כניסת נשים וילדים עד גיל 12 בלבד, וישנם אף תמונות וסרטונים של ילדים קטנים מאוד מחזיקים אבוקות בידיים. זו למעשה הפעם השנייה בה נשים וילדים אוהדי מכבי חיפה, ביציע שמיועד רק להם, מדליקים אבוקות ורימונים בתגובה לעונש.

אוהדי מכבי חיפה
פצצות התאורה שנורו לעבר האצטדיון. ארבע נפלו על כר הדשא | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

יש לציין לפי תיעודים ברשתות החברתיות, מספר פצצות תאורה נחתו על רכבים בחניון שסמוך לאצטדיון ומכוניות התלקחו וניזוקו.

נזכיר כי נגד מכבי חיפה ישנו עונש של הפחתת נקודה על תנאי בכל הנוגע להתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות. האם הקבוצה תעמוד לדין גם על פצצות התאורה שנורו ונחתו על כר הדשא? במכבי חיפה בוודאי דואגים בעקבות המופע יוצא הדופן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי