עלי מוחמד חתם על חוזה חדש במכבי חיפה. ירוויח כ-350 אלף יורו

play
עוד אחד מכוכבי האליפויות כאן כדי להישאר. עלי מוחמד | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה
תחילתו של משבר? רק 1:1 למכבי חיפה נגד בני סכנין, שכבשה שער ענק 03:19

בצל המשבר, האלופה ממשיכה להאריך חוזים לכוכבי האליפויות: אחרי קורנו, חזיזה, סק וסונדגרן, גם הקשר המצטיין קשר את עתידו במועדון אחרי שחתם עד 2027. אלברמן: "אחד משחקני המפתח בסגל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להאריך ולשדרג את החוזים לכוכבי האליפויות, גם בצל המשבר שפקד את הקבוצה בפתיחת העונה בליגת העל. אחרי פייר קורנו, דולב חזיזה, עבדולאי סק ודניאל סונדגרן שחתמו על חוזים חדשים בקבוצה, הגיע תורו של עלי מוחמד.

הקשר הניז'רי בן ה-27 חתם הגיע היום (שישי) על חוזה חדש ומשודרג עד 2027. החוזה כאמור יכלול בתוכו העלאה משמעותית, כששכרו של מוחמד יעמוד על כ-350 אלף יורו לעונה.

לאחר החתימה מוחמד אמר לאתר הרשמי: "מאושר להמשיך במועדון שהפך לי לבית מהרגע הראשון. אעשה הכל כדי לשמח את הקהל ואת החברים שלי לקבוצה". המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של עלי מוחמד. עלי מעמודי התווך ואחד משחקני המפתח בסגל הקבוצה. אנו מאחלים רגעי אושר, שמחה ותארים אישיים וקבוצתיים בירוק".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים להודיע על הארכת חוזהו של עלי מוחמד. עלי הפך לשחקן מוביל אשר מזוהה עם המועדון שלנו. החתימה של עלי על הסכם חדש היא בהמשך למדיניות המועדון להארכת חוזים לשחקנים מובילים בראייה עתידית".

עלי מוחמד, מכבי חיפה
עוד אחד מכוכבי האליפויות כאן כדי להישאר. עלי מוחמד | אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי חיפה

מוחמד הצטרף למכבי חיפה מבית"ר ירושלים בקיץ 2021 עם חוז לשלוש שנים, שאמור היה להסתיים בתום העונה הקרובה. הוא הפך במהירות לאחד משחקני המפתח של ירוקים, ולעוגן שלהם בקישור. מוחמד זכ עם מכבי חיפה בשתי אליפויות, ופעם אחת בגביע טוטו. כמו כן, זכה איתה פעמיים באלוף האלופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי