אחרי שתוכנן לחזור להרכב מכבי פתח תקוה: מאור לוי נפצע וייעדר בשבת

play
מאור לוי, שחקן מכבי פתח תקוה | ברני ארדוב
צמד למחאמיד בחגיגת השערים: 1:5 למכבי פתח תקוה על בני סכנין 06:03

הקשר שבלט מול סכנין, מתח את שריר הירך האחורי והחשש הוא שהוא סובל מקרע. יעבור אולטראסאונד בראשון. גם בן חיים וירדן כהן בספק

(גודל טקסט)

כשהיא מעודדת מאוד מפתיחת העונה שלה, מכבי פתח תקוה תגיע בשבת (19:30) למשחק החוץ מול הפועל חדרה. המלאבסים יגיעו במצב רוח מצוין אחרי הניצחון הגדול 1:5 נגד בני סכנין במחזור הקודם, אבל הם יחסרו במשחק הזה את מאור לוי שתוכנן לפתוח בהרכב, אבל נפצע בשריר הירך האחורי והחשש הוא שהוא סובל מקרע בשריר, מה שישבית אותו לשלושה שבועות לפחות. ביום ראשון הקשר יעשה צילום אולטראסאונד ואז תתברר חומרת הפציעה, אך הוא בכל מקרה יפספס את חדרה ובקבוצה ינצלו את פגרת הנבחרות כדי לטפל בו, בתקווה שיחזור אחריה.

לוי המושאל ממכבי חיפה הפך העונה לשחקן מפתח בהרכב של בני לם ולמרות שמול סכנין המאמן החליט שלא לפתוח איתו, הוא ידע לקרוא היטב את מה שקורה במגרש והכניס את הקשר לשחק בדקה ה-33 ומול הפועל חדרה. התכנון היה להחזיר את לוי להרכב בשבת הקרובה, אז היום הוא כאמור נפצע.

עידן טוקלומטי עם מאור לוי שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים
עידן טוקלומטי עם מאור לוי שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים | דני מרון

בפתח תקוה הביעו השבוע שביעות רצון גדולה מאוד ממשחק ההתקפה, כאשר אחרי החמישייה נגד סכנין הקבוצה מדורגת במקום השלישי בטבלת ליגת העל ובמאזנה 12 שערים בליגה, שנייה בכיבושים רק למכבי תל אביב שכבשה 15 שערים וגם מדורגת ראשונה בטבלה. את רשימת המבקיעים של מכבי פתח תקוה מובילים בצוותא עידן טוקלומטי ואנאס מחאמיד עם שלושה שערים כל אחד.

מי שנמצאים בספק למשחק נגד הפועל חדרה בשבת הם המגן ירדן כהן והחלוץ טל בן חיים, שעדיין סוחבים פציעות ולא בטוח שיהיו כשירים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי