"בשבוע הבא נדבר, בעזרת השם": ההודעה האחרונה המצמררת מליאור אסולין

play
ליאור אסולין | ברני ארדוב
ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה 00:07

ההבטחה לפגישה שלא התקיימה, הברכה שקיבל מאצילי רגע לפני מותו והפרידה של חיים לוינסון: " אסולין היה שחקן משוגע, משוגע כמו שאנחנו אוהבים"

(גודל טקסט)

אוהדים, קבוצות, שחקנים, מנהלים, ולמעשה ענף שלם באבל, בעקבות ההודעה על מותו של ליאור אסולין, כדורגלן העבר, שנרצח במסיבה בשבת לפנות בוקר ברעים במהלך המתקפה הרצחנית על ישראל. אסולין יצא לחגוג את יום הולדתו ה-43, ומצא את מותו לצד רבים אחרים שנורו באכזריות על ידי מחבלי חמאס.

רק בשבוע שעבר אסולין קבע לריאיון מקיף על הקריירה שלו עם כתב וואלה! ספורט הוותיק אשר גולדברג, ואף הבטיח לו "תגיד לי מתי שאתה רוצה, אפשר, השבוע כבר אי אפשר, אבל בשבוע הבא אפשר, בעזרת השם". מספר ימים לאחר מכן, נרצח באכזריות.

יממה לפני מותו: עומר אצילי שולח ברכת יום הולדת לחברו ליאור אסולין
| צילום מסך, אינסטגרם

ביום חמישי האחרון עומר אצילי שלח ברכה לאסולין וכתב לו "מזל טוב אח שלי היקר", עם תמונה שלהם מהעבר. השניים היו חברים טובים מהעונה של אסולין בראשון לציון, כשהם הגיעו ביחד לחצי גמר גביע המדינה.

העיתונאי חיים לוינסון ספד לו בטוויטר: "ליאור אסולין היה שחקן משוגע, משוגע כמו שאנחנו אוהבים. מישהו שאתה מרגיש שלמד את הכדורגל על הבלטות, ששיחק עם כדור סמרטוטים, שבעט אבנים על השער. לא מישהו שגדל על פלייסטיישן וטיולי בר מצווה לקאמפ נואו. הוא לא היה יציב, ולא מתוכנת, ולא תמיד אמר את הדברים הנכונים, אבל היה לו תשוקה וקלאס, וסטייל, וחושים חייתים לגולים. בנאדם שראה רק את השער. לא את הסטיסטיקות שיש היום, פשוט לתקוע את הכדור בשער.

הוא שיחק בקבוצות ששנאתי, אבל הוא היה שחקן שכיף לראות. מאלה שמקבל את הכדור לרגל ואתה יודע שיקרה משהו. שיעשה מהלך לא צפוי, שונה, אחר, חיה של המשחק. ולא סתם המשיך לשחק עד ליגה ב'. הוא היה חולה כדורגל, וחולה על הכדור, חולה להבקיע. שחקן מהסוג שבגללו צופים בכדורגל. יהיה זכרך ברוך, חלוץ ענק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי