מיגל ויטור בדרך לפורטוגל: "לישראל לא מגיע לעבור את זה"

play
מיגל ויטור, בלם נבחרת ישראל | קובי אליהו
כלי שיט של צה"ל תקף עמדות תצפית של הכח הימי של חמאס 8.10.23 00:14

אחרי ההחלטה על דחיית המשחק של הנבחרת נגד שוויץ, בלם הפועל באר שבע ימריא למולדתו, ויתמוך בישראל מרחוק: "אף אחד לא צריך להיות תחת מתקפות ברבריות כאלה. החיילים גיבורים, תהיו חזקים"

(גודל טקסט)

אחרי ההחלטה של אופ"א לדחות את משחקה של נבחרת ישראל נגד שוויץ שתוכנן להתקיים ביום חמישי, מיגל ויטור בדרך לפורטוגל. קפטן הפועל באר שבע ומי שמשמש כבלם הנבחרת, העלה פוסט נרגש מנתב"ג בדרך למולדתו, בו איחל לישראל הצלחה במערכה המדממת.

"אני ממתין לטיסה לפורטוגל כדי לחבור לאשתי וילדיי שנמצאים שם, אבל הלב והמחשבות נשארים עם חבריי בישראל, ועם כל העם", כתב ויטור. "אין מילים לתאר את הכעס והעצב שאני חש, שום מילה לא תספיק. לישראל לא מגיע לעבור את זה, אף אחד לא צריך להיות נתון למתקפות ברבריות כאלה על ילדים ישראלים (כולל הבנות שלי), לא צריכים לצפות בסרטונים ובחדשות האיומות האלה. לילדים ולצעירים ישראלים לא מגיע לחיות תחת תחושת פחד ובלי תקווה לעתיד מאושר. לבי עם קורבנות ועם בני משפחותיהם. שולח תנחומים ואומץ לקראת הימים באים. לכל מי שנלחם למען המדינה שלנו, אתם גיבורים. ישראל, תהיי חזקה!".

מיגל ויטור הפועל באר שבע
מיגל ויטור הפועל באר שבע | ברני ארדוב

בניגוד לשאר השחקנים הזרים של הפועל באר שבע ושל קבוצות אחרות, ויטור נשאר בישראל בימים הראשונים של הלחימה בתקווה שיוכל ללבוש את המדים הכחולים-לבנים במשחקי הנבחרת. לאחר שהמשחק נדחה, הוא כאמור יחבור למשפחתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי