מכבי חיפה מצאה טיסה לשימיץ', ארבעה זרים של בית"ר עזבו

play
הפתרון המתבקש. שימיץ' | אימג'בנק GettyImages, Joan Cros - Corbis
תקציר: מכבי חיפה – פנאתינייקוס 0:0 02:58

הבלם יהפוך לזר האחרון מהירוקים שעוזב, אחרי הביקורת של אשתו על הרשויות בקרואטיה. בעיות בירוקרטיות מעכבות את עזיבת פריידיי

(גודל טקסט)

אחרי 24 שעות של דאגה, במכבי חיפה הצליחו למצוא לבלם הקבוצה לורנצו שימיץ' טיסה לאתונה שתצא מחר בבוקר (שלישי) ומשם ימשיך הבלם עם משפחתו לזאגרב, עיר הבירה של מולדתו קרואטיה. הבלם לא הצליח לצאת מהארץ ואשתו אף פרסמה ברשתות החברתיות קריאה לשלטונות הקרואטים להוציא את האזרחים שנמצאים בישראל. כעת במועדון הצליחו למצוא פתרון כשהשחקן יטוס לאתונה ושם תחכה לו טיסת המשך לביתו.

שימיץ' הינו הזר האחרון ממכבי חיפה שעוזב את ישראל, כאשר לא ברור בשלב זה מתי יחזרו ומתי תחדש האלופה את אימוניה. הדאגה הגדולה היא העובדה שלא ברור אם אופ"א תאשר דחייה של משחק בין חיפה לוויאריאל בעוד כמה שבועות ולאור כך יוחלט על חידוש האימונים.

עם פתיחת המלחמה הוחלט על דחיית משחקי ליגת העל שהיו אמורים להתקיים בסוף השבוע האחרון, כולל המפגש של הירוקים מול הפועל באר שבע. היום נודע כי גם המחזור הראשון אחרי פגרת הנבחרות נדחה גם הוא, ובתוכו גם המפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה שהיה אמור להיערך בבלומפילד ביום שבת, ה-21.10. לאור הזאת, המשחק הבא עבור הקבוצה של מסאי דגו הינו המפגש בחוץ מול ויאריאל בליגה האירופית ב-26.10.

לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה מאוכזב, דולב חזיזה איתו
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה מאוכזב, דולב חזיזה איתו | אודי ציטיאט

פרט לחיפה שפינתה את כל שחקניה הזרים, גם בית"ר ירושלים הודיעה כי ארבעה משחקניה הזרים טסים חזרה למדינותיהם והם איסמעילה סורו, טרזייה תומא, דני הוצ'קו ומיירון ג'ורג'. הם לא חוו את האזעקות שהיו בירושלים בשעות הצהריים משום שכבר היו בשדה התעופה. שוער הקבוצה מיגל סילבה כבר עזב את ישראל, לפרד פריידיי מנסים לסדר טיסה אולם בעיות בירוקרטיות מעכבות את זה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי