נמשכות השיחות מול אופ"א, בהתאחדות בטוחים: גם המשחק מול קוסובו יידחה

play
מוחמד אבו פאני, גבי קניקובסקי, רמזי ספורי באימון נבחרת ישראל | אודי ציטיאט
עם סרט שחור בידו לזכר הקורבנות: בכר והכוכב האדום גברו 3:4 על רדניצקי 02:33

אחרי שאופ"א דחתה באופן מיידי את המשחק של נבחרת ישראל מול שוויץ, זוארץ ממתין להודעה רשמית על ביטול משחק החוץ. הערכה: זה רק עניין של זמן, ומציאת מועד

(גודל טקסט)

נמשכות השיחות בין ההתאחדות לכדורגל לבין אופ"א בנוגע לדחיית המשחק של נבחרת ישראל מול קוסובו שאמר להיערך ביום ראשון הקרוב במסגרת מוקדמות יורו 2024. כזכור, אופ"א דחתה כמעט באופן מיידי את המשחק מול נבחרת שוויץ שאמור היה להיערך מחרתיים בבלומפילד לאור המצב הביטחוני, אבל באשר למשחק מול קוסובו שאמור להיערך בחוץ אין עדיין הודעה מאופ"א.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל
איך אפשר לשחק במצב הזה? חזן | אימג'בנק GettyImages

יושב ראש ההתאחדות שינו זוארץ נמצא בקשר רציף עם ראשי אופ"א כאשר הוא מבהיר להם שהנבחרת לא מסוגלת לשחק את המשחק בקוסובו בשל המצב בארץ, ומכיוון שישראל סופרת למעלה מ-900 נרצחים וקרוב ל-3,000 פצועים. ביומיים האחרונים זוארץ נמצא בקשר טלפוני ובתכתובת מיילים עם אנשי אופ"א במטרה לדחות את המשחק.

המשחק מול שוויץ שאמור היה להיערך ביום חמישי יועתק קרוב לוודאי לחודש הבא, אז תקיים ישראל גם שני משחקים לפי הלו"ז המקורי שלה וגם את המשחק מול שוויץ – וכעת אופ"א תידרש לבחון היכן לשבץ את המשחק מול קוסובו. בהתאחדות לכדורגל בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שאופ"א תודיע על הדחייה של המשחק מול קוסובו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי