כוכבי מכבי תל אביב שיחקו עם ילדי העוטף, אשדוד תכפיל תרומות

play
יונתן כהן וערן זהבי, מכבי תל אביב | אריאל שלום
דובר צה"ל: צה"ל בשליטה מלאה בעוטף עזה, לא היו הלילה חדירות מחבלים. 50 משפחות של חטופים עודכנו אין מחסור במזון ומים בישראל 10.10.23 02:21

זהבי וגולסה נחשפו לסיפורים הקשים בבית המלון בשפיים, אליו הגיעו גם שחקני בית"ר שתרמו צעצועים. מ.ס. אשדוד גם ביקרה את משפחת סגן מפקד יחידת מגלן, הפועל באר שבע ביקרה משפחות שנפגעו

(גודל טקסט)

בזמן שליגת העל מושבתת והקבוצות לא מתאמנות, המועדונים אינם נשארים אדישים למה שקורה במדינה. החל מהבוקר (שלישי) וכפי שיימשך בימים הקרובים, חלק מהקבוצות כבר נרתמות לפעילות לטובת החיילים ותושבי הדרום שהתפנו, בין היתר למלונות במרכז ובתוכם המלון בשפיים.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, יונתן כהן ואייל גולסה הגיעו בבוקר יחד עם אנשים ממחלקת הנוער של המועדון כשהם מצוידים במאות ממוצרי הקבוצה. הם הגיעו למלון בשפיים, דיברו עם תושבי הדרום, שמעו סיפורים מצמררים שקרו החל מיום שבת, שיחקו עם הילדים קצת כדורגל וכמובן חילקו מתנות מטעם המועדון.

גם בית"ר ירושלים שלחה לבית המלון בשפיים מספר שחקנים – דור מיכה, ירדן שועה, עומר קורסיה ודן עזריה – שגם ארגן תרומת צעצועים.

במ.ס. אשדוד החליט האיש החזק במועדון ג'קי בן זקן לקרוא לכל אוהדי הקבוצה ותושבי העיר לגיוס כספים ומוצרים לטובת תושבי הדרום שנפגעו והחיילים. המועדון פרסם מספר אפשרויות להעביר את התרומות גם לאנשי המועדון וגם בדרכים אחרות, כאשר מ.ס. אשדוד מתחייבת להכפיל את כל מה שייתרם – גם מבחינה חומרית וגם מבחינה כספית. שחקנים מהקבוצה הגיעו לנחם את משפחתו של רס"ן בן בוכריס ז"ל, סגן מפקד יחידת מגלן ותושב העיר שנפל במלחמה.

בהפועל באר שבע, שחקנים והמאמן אליניב ברדה ביקרו לא מעט משפחות שנפגעו – בין אם בפציעה, מוות או חטיפה של יקיריהם.

ג'קי בן זקן מ.ס. אשדוד
יוזמה מבורכת. ג'קי בן זקן | קובי אליהו

בסך הכל הקבוצות שלא נמצאות כרגע בפעילות מאז שבת נמצאות בשטח קרוב אל הנפגעים ואל תושבי הדרום שהתפזרו בבתי מלון שונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי