אקס בית"ר ירושלים תוקף: "השחקנים מהמגזר לא רוצים אותנו בישראל"

play
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | ברני ארדוב
מח"ט גבעתי בכפר עזה: "היו פה בערך 70 מחבלים, צה"ל בשליטה" 06:25

שי חדד יצא נגד השחקנים מהמגזר שלא מגנים את המתקפה הרצחנית של חמאס: "הם שונאים אותנו, משתמשים בנו כלכלית ומקצועית ורוקדים על שתי חתונות. רק הכסף והחשיפה בנבחרת מעניין אותם"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל מתקפת הפתע בעוטף עזה והמצב הנפיץ בישראל, ספורטאים רבים מביעים את דעתם ברשתות ומי שהעלה הפעם פוסט הוא שי חדד, אקס בית"ר ירושלים, שתקף את הכדורגלנים מהמגזר שלא מגנים את ארגון הטרור חמאס, שטבח באזרחים, חטף נשים וילדים ורצח כ-1,200 אנשים.

כזכור, אתמול ענאן חלאילי וכרם ג'אבר הביעו סולידריות באינסטגרם וגינו את פעולות הטרור מעזה: "אני אזרח המדינה וחי את אותה מציאות קשה, שפיכות הדמים כואבת". שחקן מכבי חיפה כתב: "חייתי לצד יהודים, שיתפתי איתם פעולה וכך אמשיך. מאחל חזרה מהירה של החטופים ורפואה שלמה לפצועים". מעט מוקדם יותר, בלם נבחרת הנוער שון עדרי הביע זעם על שחקני המגזר וכתב בסטורי: "לוקחים לנו ילדים ונשים חפים מפשע – ואתם נכנסים לחורים. למה אתם לא מגנים? תתביישו, אפסים".

חדד כתב בפייסבוק: "מה כולם שואלים פתאום איפה השחקנים מהמגזר ולמה הם לא מגנים? כמה עיוורים עוד תמשיכו להיות? הם שונאים אותנו, הם לא רוצים אותנו פה ורק משתמשים בנו כלכלית ומקצועית, רוקדים על שתי חתונות. ככה תמיד זה היה, פשוט אנחנו השתננו כחברה, ניהינו יפי נפש, רוצים להתחבב.

הפוסט שהעלה שי חדד | מסך, פייסבוק

"על מי אנחנו רוצים להתחבב? על מי שלא רוצה אותנו פה? רק הכסף שלנו מעניין אותם והחשיפה שנבחרת ישראל נותנת להם. הכל פה במדינה צריך להשתנות אחרי שבעזרת ה' נשמיד אותם, אולי אחרי שהכל יגמר כל אלה שקוראים לאוהדי בית"ר גזענים יתחילו לקרוא להם בשם האמיתי שלהם – ציונים, ויתחילו לחשוב כמוהם כדי שלעולם לא נרגיש את מה שהלב והנפש שלנו מרגישים עכשיו", סיכם.

מספר שחקני עבר ושחקנים פעילים ביניהם דור תורג'מן, סימנו לייק לפוסט של חדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי