חוסה רודריגס: "אשתי בוכה מדי יום, חברים של חברים שלנו מתים"

play
שחקני הפועל תל אביב רן בנימין, חוסה רודריגס | קובי אליהו
מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה 01:10

קשר הפועל תל אביב סיפר לתקשורת הספרדית על רגעי החרדה ("איך מסבירים לילדים?") והבהיר: "עזבנו, אך המטרה היא לחזור. משוכנע שישראל תנצח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

חוסה רודריגס יודע דבר או שניים על ישראל. הקשר הספרדי ששיחק במכבי תל אביב ומכבי חיפה שב בקיץ החולף ארצה, הפעם להפועל תל אביב, אך השבוע נמלט בחזרה למולדתו לאחר פתיחת המלחמה עם חמאס.

"היה לנו קשה לעזוב", סיפר לתקשורת הספרדית. "כל הטיסות בוטלו, מעולם לא חווינו דבר כזה. ישראל רגילה, אבל הפעם זה באמת היה מצב שונה לגמרי. זו השנה הרביעית שלנו בישראל, זו מדינה נהדרת והיה לנו נהדר, אבל משהו השתנה. המתקפה הזו לא דומה למתקפות קודמות".

הקשר סיפר שאת הלילה הראשון של המלחמה בילה בממ"ד עם משפחתו: "ישראל מאוד מוכנה למצבים כאלה, כמעט לכל הבתים יש ממ"ד. שם היינו בלילה הראשונה ופחדנו. יש לי שלושה ילדים, זה היה הכי גרוע. איך מסבירים לילד מה קורה? זה כמעט בלתי אפשרי, אי אפשר להסביר. בהתחלה רצינו לנסוע צפונה, כי חשבו שהמתקפות לא רציניות, אבל אז המועדון המליץ שנעזב את המדינה. הם הבינו את חשיבות המצב".

כעת נמצא רודריגס בביתו שבאליקנטה, אך הוא ממשיך לעקוב אחר החדשות: "כרגע אנחנו בטוחים ובבית, אבל יש לנו המון חברים בישראל שמספרים שהמצב רק מחמיר מיום ליום. אנחנו בהלם. אשתי בוכה מדי יום, כי היא רואה את החדשות. חברים של חברים שלנו מתים".

חוסה רודריגס, שחקן הפועל תל אביב
"צריך סבלנות, זה יתחבר". רודריגס מעביר מסר | לירון מולדובן

עוד בנושא

אבו עביד: "מעולם לא נתבקשתי לעמוד במבחן האזרחות שלי" פלויד מייוות'ר ישלח את מטוסו הפרטי לישראל – מלא בתרומות לצה"ל מוסקרה: "קמתי בשמונה בבוקר ולא הבנתי מה קורה. אמרו לי ללכת לממ"ד" פישונט: "הלב שלי כואב, אני צופה במהדורות החדשות מישראל" קוז'יקרו לספורטאים הערבים: "הזדמנות לבנות גשרים שמחריבים" שחקן העבר האגדי של מצרים תמך בחמאס: "אלוהים, הענק להם ניצחון"

כשנשאל האם בכוונתו לשוב לישראל, השיב: "כרגע לא דיברו איתנו מהקבוצה, אבל הכוונה היתה לעזוב כדי לחזור. החיים שלנו בישראל, אבל הדבר החשוב ביותר הוא הביטחון. עד שיגידו לנו שזה לא בטוח לגמרי, לא נחזור".

בחשבון הטוויטר שלו צייץ הבוקר השחקן: "אני משוכנע שישראל תנצח במלחמה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי