פלויד מייוות'ר ישלח לישראל מטוס פרטי עם תרומה לצה"ל, וספג ביקורת

play
"פשע נוראי". מייוות'ר בביקורו בישראל | Justin Abramovich
תקציר הקרב של פלויד מייוות'ר מול לוגאן פול 01:27

מתאגרף העבר שכבר הביע תמיכה בישראל במלחמה נגד החמאס החליט להתגייס: אפודים, אוכל ומספר מצרכים אחרים יגיעו בסופ"ש. אלוף העולם לשעבר תקף: זה ההבדל בינו לבין מוחמד עלי

(גודל טקסט)

אמש התייצב באופן פומבי מתאגרף העבר פלויד מייוות'ר לצד ישראל, במלחמה שלה נגד החמאס. כעת מתברר שהתמיכה שלו לא מסתכמת בפוסט באינסטגרם בלבד – לפי דיווחים, מייוות'ר החליט לשלוח את מטוסו הפרטי לישראל, ועליו אוכל, אפודים ומספר מצרכים אחרים לחיילי צה"ל.

לפי מקורב למתאגרף העבר, המטוס הפרטי יגיע ארצה במהלך סוף השבוע, עם "ציוד שיחולק באופן אישי על ידי הטייסים שלו" – כולם בוגרי חיל האוויר האמריקאי.

"אני עומד לצד ישראל נגד מחבלי חמאס", כתב אמש מייוות'ר. "חמאס אינו מייצג את העם הפלסטיני אלא הוא ארגון טרור שתוקף חיי חפים מפשע! אני בעד כל בני האדם ומאחל לחזרתם הבטוחה של כל האמריקאים והישראלים וכל אדם שנחטף כבני ערובה במהלך פשעי המלחמה הנוראיים הללו. זה לא הזמן לפוליטיקה. זהו זמן לביטחון בראש ובראשונה. אלוהים ברך את אמריקה. אלוהים יברך את ישראל. אלוהים יברך את המין האנושי!".

עוד בנושא

מוסקרה: "קמתי בשמונה בבוקר ולא הבנתי מה קורה. אמרו לי ללכת לממ"ד" קוז'יקרו לספורטאים הערבים: "הזדמנות לבנות גשרים שמחריבים" קלארק רוברטסון: "בישראל לא ראו דבר כזה קודם לכן. אשמח לחזור אם יתאפשר" שחקן העבר האגדי של מצרים תמך בחמאס: "אלוהים, הענק להם ניצחון"

מייוות'ר ביקר בישראל בנובמבר שעבר ואז חיזק את הקשר שלו עם המדינה. הוא בקשר קבוע גם בימים אלה עם אחד מחבריו הקרובים – שחקנה של הפועל תל אביב אקסביאר מנפורד. בפוסט נוסף שפרסם באינסטגרם, כתב: "אני עומד לצד ישראל ולצד יהודים בכל רחבי העולם. אני מגנה אנטישמיות בכל מחיר. אני עומד בעד השלום ובעד זכויות האדם. טרור הוא לעולם לא התשובה".

מתאגרף העבר נגד פלויד מייוות'ר
| צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה בילי דיב – אלוף העולם לשעבר האוסטרלי ומוסלמי אדוק – ביקר את מייוות'ר. "כאשר מוחמד עלי הלך לעולמו, העולם כולו התאבל. הוא היה האלוף של האנשים, של העם, כולם אהבו אותו וימשיכו לזכור אותו לנצח", כתב דיב, "מנגד, פלויד מייוות'ר רק עושה דברים בניסיון להישאר רלוונטי ובאור הזרקורים. עלי הוא הגדול מכולם". לפני כן הוא צייץ "FREE PALESTINE" עם דגל פלסטין. גם המתאגרף סוני ביל וויליאמס מניו זילנד הביע תמיכה בפלסטינים, ועוד שחקן פוטבול אוסטרלי השווה את המאבק לעצמאות של הפלסטינים לזה של הילידים האוסטרלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי