זובאס: "מתקשר לישראל כל שעה, הלב שלי עדיין נמצא שם"

play
זובאס | לירון מולדובן
מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה 01:10

שוער הפועל תל אביב הגיע למחנה האימונים של נבחרת ליטא: "כולם מקווים לניצחון מהיר על חמאס. מתי אחזור? אולי שבוע, אולי שבועיים, נראה מה המצב"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אמיליוס זובאס נמלט מישראל הישר למחנה האימונים של נבחרת ליטא, שממשיכה בהכנות לקראת המשך דרכה בקמפיין מוקדמות יורו 2024, אותם פתחה עם שתי נקודות בלבד מחמישה משחקים.

"אני מתקשר כל שעה, המצב מאוד מתוח", סיפר שוער הפועל תל אביב לתקשורת הליטאית. "יש מלחמה, כולם מקווים לניצחון על חמאס כמה שיותר מהר וחזרה לשגרה. מלבד המאמץ הגופני, האימונים עם הנבחרת עוזרים לי גם לשכוח את כל הדברים הללו, להשאיר את כל הלחצים בחוץ ולהתאמן על כר הדשא, אבל הלב שלי עדיין בישראל. יש לי שם הרבה חברים, שיחקתי במדינה שנים רבות ויש לי המון מכרים. אני מקווה שהכל ייגמר במהרה".

זובאס, שהגיע ארצה ב-2016 והפך במדי בני יהודה לאחד השוערים הטובים בליגה, שב לקדנציה שנייה בליגת העל כשחתם בהפועל תל אביב בינואר שעבר. כשנשאל מתי יחזור לישראל השיב: "קשה לענות על זה, דיברתי עם ההנהלה, כרגע אין החלטות. נצטרך לחכות קצת, אולי שבוע, אולי שבועיים, נראה מה המצב. כשהכל יחזור לשגרה, אשוב".

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס
זובאס | מאור אלקסלסי

עוד בנושא

אבו עביד: "מעולם לא נתבקשתי לעמוד במבחן האזרחות שלי" פלויד מייוות'ר ישלח את מטוסו הפרטי לישראל – מלא בתרומות לצה"ל מוסקרה: "קמתי בשמונה בבוקר ולא הבנתי מה קורה. אמרו לי ללכת לממ"ד" פישונט: "הלב שלי כואב, אני צופה במהדורות החדשות מישראל" קוז'יקרו לספורטאים הערבים: "הזדמנות לבנות גשרים שמחריבים" שחקן העבר האגדי של מצרים תמך בחמאס: "אלוהים, הענק להם ניצחון"

מאמן הנבחרת אדגראס ינקאוסקס אמר על השוער שלו: "המגרש זה המקום בו אפשר לשכוח מהכאבים והבעיות, שהן מצערות מאוד בימים אלה. אנשים הורגים אחד את השני… זה נורא. יש גם השלכות פסיכולוגיות. אנחנו מדברים על זה, אבל אמיליוס מרגיש טוב כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי